سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
میرعمادی

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان احسان و نیکوکاری را گنجی پرسود عنوان کرد و گفت: امروز باید نگاه به فعالیت های خدمت رسانی به محرومان از «خدمت» به «خودکفایی» تغییر یابد و تلاش شود تا کمیته امداد خدمات قابل توجهی در راستای خودکفایی مددجویان تحت پوشش انجام دهد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلممین سید احمد میرعمادی، امروز در دیدار کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره)، گفت: کمیته امداد امام (ره) از دست آورهای مهم انقلاب اسلامی است و در حمایت از محرومان و افراد نیازمند تاسیس شده و در این راه خدمات ارزشمندی را از گذشته تا کنون به مددجویان ارائه داده است .

وی با اشاره به این که تاسیس این نهاد انقلابی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) براساس آموزه های دینی یعنی کمک و دستگیری از محرومان شکل گرفته است، افزود: تاسیس این نهاد یک ضرورت اجتماعی برای حمایت از افراد نیازمند بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه کمیته امداد امام(ره) علاوه بر حمایت نیازمندان، در محرومیت زدایی و خودکفایی مددجویان نیز اقدامات چشمگیری انجام داده است، خاطر نشان کرد: امروز باید نگاه به فعالیت های خدمت رسانی به محرومان از «خدمت» به «خودکفایی» تغییر یابد و تلاش شود تا کمیته امداد خدمات قابل توجهی در راستای خودکفایی مددجویان تحت پوشش انجام دهد .

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه حفظ آبرو و عزت مددجوبان در توانمندسازی آنان است، گفت: خودکفایی مددجویان، امروز از ضرورت های جامعه است و باید در این راستا اقدامات گسترده ای صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بر اجرای عدالت اقتصادی در کمیته امداد تاکید کرد و بیان داشت: تولید و اشتغال، خودکفایی، توانمند سازی و ایجاد مشاغل خانگی باید در صدر فعالیت ها و خدمات این نهاد انقلابی قرار گیرد .

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در پایان، احسان و نیکوکاری و کمک به محرومان و نیازمندان را گنجی پرسود برشمرد و یادآور شد: خداوند متعال غنیمت پرسودی را در بهشت برای افراد خیرو نیکوکار قرار می دهد، لذا مومنین باید در کار خیر از هم سبقت گیرند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha