پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: امیدواریم بستر حمایت از فعالیت های قرآنی روز به روز بیشتر از قبل شود و خوشبختانه تبلیغات اسلامی در رسیدن به این اهداف همیشه پیش قدم بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام مختار کرمی در راس هیاتی از شهرستان مریوان بازدید به عمل آورد.

در این برنامه، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از مراحل پبشرفت دارالقرآن کریم شهر مریوان بازدید کرد. برنامه دیگر حجت الاسلام کرمی، دیدار و گفتگو با شهردار و اعضای شورای شهر مریوان بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در این دیدار اظهار داشت: خوشبختانه عملیات عمرانی در شهرستان مریوان نسبت به سالهای گذشته شتاب گرفته است و امید این است که این روند همچنان ادامه داشته باشد.

این مسئول فرهنگی عنوان کرد: استعدادهای قرآنی بسیاری در این شهرستان وجود دارند که باید شناسایی شوند و از آنها حمایت گردد، چون این افراد سرمایه های معنوی این منطقه محسوب می شوند.

حجت الاسلام  مختار کرمی اظهار داشت: امیدواریم که بسترهای حمایت از فعالیت های قرآنی در شهرستان مرزی مریوان روز به روز بیشتر از قبل شود و خوشبختانه تبلیغات اسلامی استان در رسیدن به این اهداف همیشه پیش قدم بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در ادامه با دکتر هوشیار، مدیر شبکه بهداشت شهرستان مریوان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، حجت الاسلام کرمی گفت: امیدواریم با تلاش دستگاه های مربوطه به ویژه مراکز بهداشتی شاهد کاهش بیماری ها و از سوی دیگر شاهد توسعه امکانات پزشکی در این شهرستان باشیم تا از رفت و آمد بیماران به شهرهای بزرگ جلوگیری شود.

وی در ادامه با ماموستا شیرزادی، امام جمعه و نماینده مردم شهرستان مریوان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در این دیدار اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون مردم شهرستان مریوان وفاداری خود به نظام اسلامی و انقلاب را بارها نشان داده اند و این منطقه برای کشور از جایگاه والایی برخوردار است.

حجت الاسلام کرمی در ادامه با رستمی، نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی دیدار داشت.

وی در این دیدار بیان کرد: امیدواریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی دال بر خدمت به مردم و دوری از بازی های سیاسی را نصب العین خود قرار دهند که خوشبختانه در این مدت علمکرد آقای رستمی نماینده این شهرستان رضایت بخش بوده است.

دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان مریوان؛ سرهنگ حیدری از دیگر برنامه های سفر مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان و هیات همراه بود.

حجت الاسلام کرمی در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان مریوان اظهار داشت: امنیت یکی از نیازهای ابتدایی بشر است که به حمد خداوند متعال شاهد ضریب امنیتی بالا در این شهرستان با تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در این دیدار از سرهنگ حیدری به خاطر خدمات صادقانه وی در برقرار امنیت شهرستان و برنامه های مذهبی و.. مریوان با اهدا هدایایی تقدیر به عمل آورد.

این مسئول فرهنگی در ادامه سفر یک روزه خود به شهرستان مریوان از حجت الاسلام قربانی، مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان مریوان تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

حجت الاسلام کرمی در ادامه با سرهنگ پاسدار، سلیمی، فرمانده سپاه پاسداران شهرستان مریوان دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در این دیدار گفت: امام راحل به زیبایی فرمودند که اگر سپاه نبود کشور هم نبود، بعد از قریب 40 سال به این کلام امام خمینی (ره) می رسیم که وجود سپاه برای مملکت نعمتی والا و محسوس است.

وی در ادامه این سفر با سرهنگ سپری فرمانده هنگ مرزبانی مریوان و مسئول عقیدتی سیاسی این یگان، حجت الاسلام موسوی دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام کرمی در ادامه این سفر با معلوم و ناتوان جسمی کاتب خط نستعلیق قرآن کریم در شهرستان مریوان دیدار و گفتگو کرد و در پایان این دیدار از این کاتب قرآن کریم تجلیل گردید.

دیدار با سرکار خانم خانی مترجم قرآن به نظم با زبان کردی و تجلیل از وی از دیگر برنامه های سفر مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان به شهرستان مریوان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha