پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حوزه

حجت الاسلام خطاط گفت: همایش بزرگ «حوزه انقلابی» به صورت کارگاهی و تخصصی و با حضور ۶۰۰نفر از اساتید حوزه علمیه اصفهان برگزار می شود.

عبدالامیر خطاط در گفت وگو با خبرنگار«حوزه» در اصفهان، پیرامون برگزاری همایش حوزه انقلابی اظهار کرد: همایش حوزه انقلابی با حضور جمیع اساتید و نخبگان حوزه علمیه استان که قریب به 600 نفر هستند برگزار شود.

وی تصریح کرد: همایش حوزه انقلابی در روز پنج شنبه هفته جاری17 اسفندماه  یک روز قبل از ولادت با سعادت ومبارک حضرت زهرا(س) در اردوگاه آموزشی شهدای درچه برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه اصفهان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این همایش این است  که نقطه نظرات اساتید حوزه علمیه اصفهان پیرامون ابعاد حوزه انقلابی گرفته و جمع آوری شود.

وی افزود: این همایش به صورت کارگاهی از صبح تا عصر برگزار می شود،  به منظور تحقق اهداف مدنظر در همایش،  12 کارگروه دراین همایش تعریف شده است، البته شایان به  ذکر است  که تا کنون چند پیش همایش  تخصصی با حضور مسئولان کارگروه های تخصصی برگزار شده است.

مسئول سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه اصفهان بیان کرد: در مراسم اختتامیه این همایش همه کارگروه ها نقطه نظرات خود را که در زمینه تخصصی مورد بررسی قرار داده اند،  بیان می کنند و در نهایت نظرات جمع آوری می شود.

وی تاکید کرد: کارگاه فرهنگی و تبلیغی با موضوعیت نقش و رسالت حوزه انقلابی در ارتقاء فرهنگ دینی اسلام در جامعه و جهان، دوم کارگاه حوزه  و روحانیت با محوریت نقش و رسالت حوزه انقلابی در تبیین  مبانی انقلاب اسلامی و تمدن جهانی اسلام و سوم کارگاه سیاسی اجتماعی  با محوریت نقش  و رسالت حوزه انقلابی در مواجه با تحولات و آسیب های سیاسی برنامه ریزی شده است.

حجت الاسلام خطاطا عنوان کرد: این همایش به صورت مستمر و هرساله برگزار خواهد شد، آیت الله طباطبایی نژاد به عنوان مدیر حوزه علمیه اصفهان  و آیت الله مهدوی عضو خبرگان رهبری نیز دراین همایش حضور خواهند داشت.

وی ابراز کرد: تاکید همه مسئولان و اساتید براین بوده است  که در حوزه انقلابی ابتدا باید در حوزه نظری باید نظرات جمع آوری و بررسی شود و پس از شفاف سازی دیدگاه ها دراین عرصه، سپس در زمینه اجرایی شدن امور، برای تحقق حوزه انقلابی اقدامات برنامه ریزی شده صورت گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha