سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام قابل

حوزه/ مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین گفت: دشمنان با انواع شبهات در فضای مجازی تلاش می کنند تا باور جوان ایرانی از ولایت فقیه برگردد، لذا باید در این زمینه هوشیار باشیم و امروز رسالت ما کمتر از رسالت شهدا نیست که همه چیز خود را فدا کردند. باید تلاش گسترده تری را انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی قابل، ظهر امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه التفاتیه قزوین، گفت: دستگاه تبلیغاتی دشمن امروز با رسانه های مختلف همچون ماهواره و فضای سایبری بسیار قوی است.

وی افزود: دشمنان با انواع شبهات در فضای مجازی تلاش می کنند تا باور جوان ایرانی از ولایت فقیه برگردد، لذا باید در این زمینه هوشیار باشیم و امروز رسالت ما کمتر از رسالت شهدا نیست که همه چیز خود را فدا کردند. باید تلاش گسترده تری را انجام دهیم.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین اظهار کرد: در طول تاریخ، این تلاش و کوشش روحانیت بوده که اسلام را از انحراف ها، خطرها و دسیسه ها حفظ کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین قابل تصریح کرد: رسالت روحانيون و علما در جامعه امروز سنگين است و منشا بسياری از پيروزي ها در جامعه اسلامی پرچمداری روحانيون و اقدامات به موقع آنان بوده است.

وی با بیان این که روحانیت چراغ و پرچم هستند و مردم باید به آنها نگاه کنند و مگر می شود که بی تفاوت باشند، خاطرنشان کرد: پيروزی انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت امام راحل، علما، روحانيون و شهدا بوده و گسترش تفكر انقلابی در جهان نيز منبعث از همين محور است.

حجت الاسلام والمسلمین قابل تصریح کرد: روحانيون ظرفيت هاي بالقوه مردمي را براي رسيدن به پيروزي به فعليت رساندند، همانطور كه هشت سال دفاع مقدس بدون حضور و هدايت روحانيون و علما ممكن نبود.

وی، به اهمیت علم آموزی اشاره کرد و بیان داشت: اهمیت علم آموزی بر هیچکس پوشیده نیست و در تمام ادیان وجود داشته، اما در اسلام توصیه ویژه ای به آن شده و حتی رسول گرامی اسلام(ص) کودکان را به فراگیری آن سفارش می کردند.

.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha