پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دوره تربیت مربی خانواده

حوزه/ اختتامیه دوره تربیت محقق در حوزه زن و خانواده با حضور طلاب خواهر حوزه علمیه خراسان پنجشنبه ۱۷ اسفند در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، اختتامیه دوره عمومی تربیت محقق در حوزه زن و خانواده به همت معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان و با همکاری مرکز امور بانوان آستان قدس رضوی و مدرسه علمیه رضویه پنجشنبه ۱۷ اسفند در محل مجتمع فرهنگی اقامتی ولایت از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ برگزار می‌شود. 

با توجه به اینکه طرح تربیت محقق در حوزه زن و خانواده موضوعی میان رشته ای در حوزه خانواده محسوب می شود، این طرح به منظور جهت دهی و رشد پژوهش‌محور طلاب خواهر حوزه علمیه خراسان برنامه ریزی و دوره عمومی آن از ۵ مهر ماه تا ۱۸ بهمن۹۶ در مدرسه علمیه رضویه با هدف آشنایی طلاب محقق با دستاوردهای تجربی علوم اجتماعی برای بهره گیری در پژوهش های دینی برگزار شد.

براساس این گزارش، تعداد ۱۴۳ نفر از طلاب خواهر در این طرح ثبت نام اولیه نمودند که به دلیل عدم امکان شرکت طلاب شهرستانی در دوره بهصورت حضوری، به ۸۴ نفر کاهش یافتند و از این تعداد ۵۵ نفرموفق شدند در تعداد جلسات مجاز حضور یافته و سرانجام طرحنامه ۴۰ محقق پس از ارزیابی پذیرفته شود.
گفتنی است، با توجه به اینکه گواهی اتمام دوره عمومی به شرکت کنندگان تعلق خواهد گرفت اما ۴۰محقق مجوز ورود به دوره تخصصی این طرح را پیدا کردند.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha