پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام  سید رسول علوی

حوزه/ جشنواره بین‌المللی شیخ طوسی در دو بخش فراخوان آثار علمی و بخش ویژه مقالات با موضوع همگرایی و واگرایی در جهان اسلام، با هدف تقویت بنیه پژوهشی خانواده بزرگ جامعه المصطفی بیستمین دوره خود را برگزار می کند.

حجت الاسلام  سید رسول علوی رئیس دبیرخانه جشنواره بین‌المللی شیخ طوسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به رونمایی از بیش از بیست اثر علمی در اختتامیه جشنواره گفت: جشنواره بین‌المللی شیخ طوسی در دو بخش فراخوان آثار علمی و بخش ویژه مقالات با موضوع همگرایی و واگرایی در جهان اسلام،  با هدف تقویت بنیه پژوهشی خانواده بزرگ جامعه المصطفی شامل طلاب. دانش پژوهشان ایرانی و خارجی،  خانواده های محترم المصطفی،  اساتید و پژوهشگران جامعه بزرگ المصطفی ،  بیستمین دوره خود را برگزار می کند. 
حجت الاسلام  علوی با بیان این که جشنواره در دو روز برگزار می شود،  اظهار داشت: روز اول جشنواره بین‌المللی شیخ طوسی به کمیسیون های تخصصی اختصاص دارد که مقالات علمی برگزیده در قالب سخنرانی ارائه شده و توسط اعضا هیات علمی هر کمیسیون مقالات مذکور مورد نقد و بررسی قرار می گیرند 
رئیس دبیر خانه جشنواره بین‌المللی شیخ طوسی با اشاره به برنامه های روز دوم افزود: در نوبت صبح در دومین روز برگزاری جشنواره، بعد از ارائه گزارش دبیر جشنواره،  چهار مقاله برتر توسط پژوهشگران برگزیده آثار،  ارائه می شود،  در ادامه سخنرانیرئیس پژوهشگاه بین‌المللی المصطفی حجت الاسلام حسین متقی را خواهیم داشت.
حجت‌الاسلام علوی خاطر نشان کرد: سخنران ویژه مراسم اختتامیه،  آیت الله اعرافی رییس جامعه المصطفی خواهد بود و در آخر با رونمایی از بیش از بیست اثر پژوهشی جشنواره و تجلیل از برگزیده ها، مراسم اختتامیه به پایان می رسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha