جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مدنی مدیر جامعه الزهرا

حوزه/ مدیر جامعه الزهرا(س) تاکید کرد: نقدپذیریم اما در مقابل شایعات و دروغ پراکنی‌ها آرام نمی‌نشینیم.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود مدنی، مدیر جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) صبح امروز در بازدید از نمایشگاه بهانه خلقت که در آستانه سالروز میلاد حضرت صدیقه طاهره(سلام‌الله‌علیها) در مجتمع آموزشی تربیتی هدی برپا شده است، ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران و دانش‌آموزانی که این نمایشگاه را برپا کرده‌اند، بیان داشت: همه مذاهب و فرقه ها در امت اسلامی بر عصمت حضرت زهرا(سلام الله علیها) اجماع دارند و ایشان تنها بانو در امت اسلامی است که این اجماع برایشان وجود دارد و قرآن نیز به طهارت و پاکی آن حضرت شهادت داده است.

وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا(سلام الله علیها) تنها بانوی الگویی است که خطا و اشتباه ندارد، گفت: ما وقتی این الگو و سبک زندگی فاطمی را داریم دیگر نیازی به الگوها و سبک های زندگی غربی نداریم و فرهنگ منحط غربی چه در قالب ۲۰۳۰ و چه در قالب های دیگر جایی در جامعه ما ندارد.

مدیر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) افزود: تا زمانی که جامعه اسلامی ما در پرتو محبت اهل بیت(علیهم السلام) حرکت می‌کند به طور یقینی، تلاش‌ها و هجوم‌های فرهنگی دشمنان راه به جایی نمی‌برد و کسانی در خطر تهاجم هستند که فاطمه(سلام الله علیها) را نداشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی با بیان اینکه ما به مجموعه هدی و همه همکاران فعال در این مجتمع اعتماد کامل داریم، گفت: ما نقدپذیریم و حرف‌ها را می‌شنویم و از کسانی که طرح و پیشنهادهای سازنده دارند به گرمی استقبال می‌کنیم ولی در مقابل کسانی که بخواهند این اعتماد را با تهمت زدن، شایعه سازی و دروغ‌پراکنی خدشه‌دار کنند آرام نمی‌نشینیم و از جایگاه حقوقی جامعه الزهرا(سلام الله علیها) از حیثیت این مجموعه دفاع خواهیم کرد.

وی خطاب به همکاران، مدیران و دبیران و معلمان مجتمع آموزشی تربیتی هدی تاکید کرد که برخی حوادث برای ما درسی آموزنده است تا بدانیم چقدر زیر ذره‌بین هستیم و بدانیم که در جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) حتی اجازه اشتباه کردن هم نداریم چرا که یک اشتباه ما می‌تواند حواشی ناگواری برای ما داشته باشد.

مدیر جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از مسؤولان مجتمع هدی خواست تا در تمام زوایای آموزشی و تربیتی دقت مضاعف داشته باشند و برنامه های کلان مجتمع را در شورای تخصصی مجتمع هدی ارائه کنند و بکوشند تا این مجتمع به یک برند در بین مجتمع های آموزشی تبدیل شود.

گفتنی است، علیرضا کبیری، مدیر مجتمع آموزشی تربیتی هدی نیز در سخنان کوتاهی ضمن خیر مقدم به بازدید کنندگان نمایشگاه بهانه خلقت گفت: این نمایشگاه با همت خود دانش آموزان راه اندازی شده است. غرفه ولادت حضرت از سوی نونهالان پیش دبستانی، فضائل حضرت به همت دانش آموزان دبستان دور اول، پیوند شهدا با حضرت و بحث عفاف فاطمی از سوی دانش آموزان دبستان دور دوم، ولایتمداری حضرت در غرفه دانش آموزان دبیرستان دور اول، همسرداری و سبک زندگی فاطمی به همت دانش آموزان دبیرستان دور دوم و غرفه نقش حضرت زهرا(سلام الله علیها) در کائنات از سوی دانش آموزان دبیرستان معارف اسلامی هدی تهیه و تدارک شده است

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha