سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
همایش سادات

حوزه/ همایش بزرگ سادات همزمان با ولادت با سعادت حضرت زهرا(س)، با پیام رهبر معظم انقلاب و با حضور ۴ هزار نفر از سادات اهل تسنن و شیعه، در سالن اجلاس تهران آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، نخستین همایش بزرگ سادات، دقایقی قبل با پیام رهبر معظم انقلاب، با حضور شخصیت های کشوری و 4 هزار نفر از سادات اهل تسنن و شیعه، به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، در سالن اجلاس سران تهران آغاز بکار کرد.

در این همایش آیات سید احمد علم الهدی، سید هاشم حسینی بوشهری، محسن اراکی و حجج الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، سید محمدحسن ابوترابی، سید محمدرضا میرتاج الدینی و علوی سخنرانی خواهند کرد.

همچنین در این همایش شخصیت های مهمی از سادات و غیر سادات در مورد موضوعاتی از جمله جریان های مبارزاتی و تاریخ ساز سادات در ایران و جهان، احیای سنت نقابت سادات، ارتقای جایگاه سادات در جامعه، تکریم و تحکیم جریان معنوی سادات و اثرات اجتماعی آن سخنرانی خواهند کرد.

در بخشی دیگری از این همایش نیز از سادات برگزیده از جمله محققین، هنرمندان، نویسندگان، فرماندهان دفاع مقدس، جانبازان سادات، خانواده های شهدا، نیروهای مسلح، ائمه جمعه، نیروهای مسلح و ... تجلیل خواهد شد.

این مراسم تا ظهر امروز ادامه درد و بخش پایانی آن قرائت بیانیه خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha