شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار حجت الاسلام والمسلمین کعبی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین گفت:در خدمت به خانواده شهدا نه تنها بنیاد شهید که کلیه مسئولان و دستگاهها باید حساسیت داشته باشند و باید این مساله مورد تاکید قرار گیرد چرا که بالاتر از هر ارزشی،‌ارزشی دیگر است اما شهادت در راس قرار دارد و بالاتر از آن ارزشی نیست.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،‌ حجت الاسلام والمسلمین عباس کعبی در دیدار با اعضای شورای معاونان بنیاد  شهید و امور ایثارگران  استان قم که در آستانه روز بزرگداشت شهدا انجام شد، گفت: آرمان شهدا آرمان انقلاب است،‌ حاکمیت اسلام،‌ عدالت،‌ معنویت،‌ رشد و شکوفایی کشور و اعتلای کشور و صدور انقلاب از آرمانهای شهد است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: بعد از 1400سال با فداکاری شهدا و رهبری حکیمانه امام با طلوع انقلاب اسلامی باری دیگر حاکمیت اسلام برقرار شد،‌همه ما مدیون شهدا هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین کعبی افزود: امروز صهیونیست و استکبار هر چه تلاش می کنند و امکانات بکار می گیرند علیه انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت نتیجه به نفع انقلاب و به ضرر آنان تمام می شود و همه به برکت همین روحیه ایثارگری ملتی است که همواره مدافع ارزشها و حریم اهل بیت (ع) است.

وی ادامه داد: تکریم شهید باعث احیای ارزشها است، ‌شهید موجب حیات جامعه است، خود زنده است و زندگی می بخشد.‌ شهید بالاترین خدمت را به انسانها دارد.

این استاد حوزه خاطر نشان کرد:  خدمت به شهدا نیز بالاترین خدمتها است، داشتن روحیه انقلابی و جهادی بدور از دنیا طلبی و فزون خواهی، ‌ برای ارایه خدمت خالصانه  و رفع گرفتاری خانواده شهدا با حفظ کرامت خانواده شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این جایگاه قرار دارد . 

حجت الاسلام والمسلمین کعبی تصریح کرد: در خدمت به خانواده شهدا نه تنها بنیاد شهید که کلیه مسئولان و دستگاهها باید حساسیت داشته باشند و باید این مساله مورد تاکید قرار گیرد چرا که بالاتر از هر ارزشی،‌ارزشی دیگر است اما شهادت در راس قرار دارد و بالاتر از آن ارزشی نیست.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران نیز در این جلسه به فعالیت های بنیاد در راستای ترویج فرهنگ ایثا رو شهادت و چاپ کتاب وصیت نامه شهدای استان اشاره کرد.

سردار هاشمی افزود: در راستای دفاع از حرم و حریم اهل بیت (س)،‌ از 464 شهید مدافع حرم تجلیل صورت گرفت.

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha