جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: راهیان نور صحنه نمایش قدرت یک ملت به شمار می‌رود و این صلابت و اقتدار با روایت رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس رنگ دیگری به خود خواهد گرفت.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام علی معبودی در جلسه هماهنگی  اعزام طلاب و روحانیون قزوین به یادمان های هشت سال دفاع مقدس که صبح امروز در دفتر مدیر حوزه علمیه قزوین برگزارشد گفت: اردوهای راهیان نور محل نشان دادن صلابت و اقتدار کشور، عامل جلوگیری از فراموشی خاطرات دفاع مقدس و جلوگیری از تحریف آنها محسوب می‌شود.

وی افزود: رزمندگان اسلام و شهدا در دوران دفاع مقدس تنها با توکل به خدا و توسل به اهل بیت(ع) و با کمترین امکانات در برابر دشمن تا به دندان مسلح و مورد حمایت همه قدرت‌های دنیا ایستادند و پیروزمندانه عزت و افتخار را نصیب ملت ایران کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین اظهار کرد: فرهنگ عزت‌آفرین دفاع مقدس و حماسه‌آفرینی رزمندگان اسلام در اردوهای راهیان نور تبیین می‌شود.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: نسل جوان و نوجوان با مشاهده و آشنایی با مناطق عملیاتی، از نزدیک می توانند رشادت های دلاورمردان را بهتر درک کنند که این امر تاثیرات مطلوب و مهمی در شکل گیری شخصیت نسل آینده انقلاب اسلامی خواهد داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: نسل جوان و نوجوان با مشاهده و آشنایی با مناطق عملیاتی، از نزدیک می توانند رشادت های دلاورمردان را بهتر درک کنند که این امر تاثیرات مطلوب و مهمی در شکل گیری شخصیت نسل آینده انقلاب اسلامی خواهد داشت.

وی ادامه داد: راهیان نور صحنه نمایش قدرت یک ملت به شمار می‌رود و این صلابت و اقتدار با روایت رزمندگان و فرماندهان حاضر درجنگ رنگ دیگری به خود خواهد گرفت.

 دستگاه قضایی با خاطیان برنامه مبتذل شهرداری تهران برخورد کند

حجت الاسلام معبودی با اظهار تاسف از برگزاری برنامه سخیف و دور از شان و عرف شهرداری تهران گفت: متاسفانه برنامه ای سراسر سخیف و مبتذل و به دور از شان نظام مقدس جمهوری اسلامی در پایتخت ام القرای اسلامی برگزار شد که در جهت مقابله با اعتقادات مردم مومن ولایتمدار ایران اسلامی است، لذا مسئولین دستگاه قضایی باید با خاطیان و برگزارکنندگان این برنامه به شدت برخورد کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha