پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
محمد تقی جلیلی صفت

حوزه / رئیس اداره آموزش و فرهنگ سازی فضای مجازی حوزه‌های علمیه خواهران، تولید محتوای دینی در فضای مجازی را از ضرورت های امروز خواند و گفت: تولید محتواهای بسیار خوب و قابل توجه با موضوع مذهبی، دینی و با نگاه بازآفرینانه به محتوای دینی از نکات قابل توجه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، محمد تقی جلیلی صفت، رئیس اداره آموزش و فرهنگ سازی فضای مجازی حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور، در اختتامیه دومین فراخوان بازآفرینی محتوای دینی در فضای مجازی که در سالن فرهنگیان استان یزد برگزار شد، با بیان این که در شهریور ماه نخستین دوره همایش برگزار گردید، گفت: دومین دوره همایش سراسری هم با عنوان فعالان فضای مجازی حوزه‌های علمیه خواهران فراخوان داد و امروز اختتامیه آن در حال برگزاری است.

وی اظهار داشت: در اولین دوره همایش با حضور 300 نفر مهمان، افراد برگزیده معرفی و تجلیل شدند و در دومین همایش هم با حضور چشمگیر شرکت کنندگان روبه رو شدیم.

وی خاطر نشان کرد: تولید محتواهای بسیار خوب و قابل توجه با موضوع مذهبی، دینی و با نگاه بازآفرینانه به محتوای دینی از نکات قابل توجه این دوره بازآفرینی محتوای دینی در فضای مجازی است.

جلیلی صفت با اشاره به نکته مهم در آثار دریافتی دومین دوره همایش تصریح کرد: بسیاری از طلاب به فضای بازآفرینی دینی بسیار نزدیک شدند و تحولی در این زمینه است که اگر کارگاه‌ها، نشست‌های تخصصی و آموزش‌های مختلف برگزار شود، بدون شک اثرگذاری بسیار بیشتری نسبت به گذشته دارد.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ سازی فضای مجازی حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور به شرکت بسیار خوب خواهران طلبه در دومین دوره همایش بازآفرینی و محتوای دینی در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: در دومین فراخوان که دی ماه سال جاری از سوی مرکز حوزه علمیه خواهران منتشر شد 36 هزار نفر ثبت نام کردند و 400 اثر به مرحله داوری راه یافت که از این میان 10 نفر حائز رتبه برتر و قابل تقدیر شناخته شدند.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف این همایش اظهار داشت: بخش وبلاگ نوشت، بخش پست‌های منتشره در شبکه‌های اجتماعی و کوثر نت یا بخش کوتاه نوشت بخش‌های مختلف این دوره از همایش بود.

جلیلی صفت در ادامه خاطرنشان کرد: آثار ارسالی به همایش به جهت کیفی قابل قبول بودند، اما در بخش کوتاه نوشت نفر اول، دوم و سوم و در بخش شبکه‌های اجتماعی نفر اول نداشتیم، ولی در بخش وبلاگ نوشت با توجه به سابقه خوب طلاب، نفرات برتر نیز داشتیم.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha