جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مهدی صادقی استاندار قم

صادقی ، تقویت فعالیت های مربوط به کتاب و کتابخوانی را وظیفه مهم همه نهادها و مسئولان دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه ، سید مهدی صادقی امروز با حضور در طرح ملی کتابخانه گردی که همزمان با روز تاسیس نهاد کتابخانه های کشور در کتابخانه آیت الله خامنه ای قم برگزار شد، اظهار داشت: ما باید همه برنامه ها و سیاست گذاری هایمان این باشد که افراد جامعه به خصوص نسل جدید جذب فعالیت های مفید فرهنگی همچون کتاب خوانی شوند.

وی افزود: اجرای طرح های مفید فرهنگی همچون طرح کتابخانه گردی به ویژه در شرایطی که بسیاری از جوانان ما در معرض آسیب های فضای مجازی هستند، یک ضرورت مهم به شمار می رود و لذا باید از دست اندرکاران این گونه برنامه ها به خصوص اداره کل کتابخانه های عمومی استان و مدیریت آن حجت الاسلام و المسلمین جباری و همکارانشان تقدیر و تشکر کرد.

صادقی بیان داشت: بی شک یکی از راهکارهای مهم هدایت صحیح نسل جوان ، تشویق آن ها به کتاب خوانی است و این که به آگاهی و اطلاعات آن ها در مسیر درست خود کمک کنیم.

وی تاکید کرد: اساساً ترویج فرهنگ کتاب خوانی یک امر عقلانی و کاملاً روشن است و به این وسیله ما باید زمینه سعادت نسل جدید را در سایه آگاهی و مطالعه به خوبی فراهم کنیم.

صادقی با بیان این که همه ما نیاز به یار مهربان و بی منتی چون کتاب داریم، گفت: افراد فرهیخته ونهادها و دستگاه ها لازم است که در مسیر ترویج کتاب خوانی در جامعه همیاری و همکاری کنند و از طرح هایی چون کتابخانه گردی استقبال نموده و زمینه گرایش اقشار مختلف جامعه به سمت کتاب و کتاب خوانی را فراهم نمایند.

۳۱۳/۸

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha