شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رحیم پور ازغدی

حوزه/ رحیم پور ازغدی با اشاره به عملکرد نادرست و پاسخگو نبودن برخی مسئولان، گفت: چوب این امر را انقلاب و امام راحل می خورد و به پای رهبری نظام محاسبه می کنند، در حالی که باید هر مسئولی که عملکرد نادرستی دارد از مردم عذر خواهی کند، چرا که اگر عدالت را دست کم بگیریم معلوم نیست ده سال دیگر انقلاب وجود داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حسن رحیم پور ازغدی در نشست «عدالت و عدالتخواهی در اندیشه امام خامنه ای» و آیین معرفی «کتاب عدالت»، در حسینیه و بیت مرحوم آیت الله سید جواد خامنه ای(ره) در مشهد با اشاره به اینکه مردم در دهه شصت با وجود همه مشکلات اقتصادی و در شرایط جنگی، در آرامش به سر می بردند، گفت: در آن زمان مسئولانی مانند شهید رجائی با ساده زیستی زندگی می کردند و مردم الگو می گرفتند.

وی با اشاره به عملکرد نادرست و پاسخگو نبودن برخی از مسئولان، خاطر نشان کرد: چوب این امر را انقلاب و امام راحل می خورد و به پای رهبری نظام محاسبه می کنند، در حالی که باید هر مسئولی که عملکرد نادرستی دارد از مردم عذر خواهی کند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: آنجا که مقام معظم رهبری به طور مستقیم مدیریت دارند، رشد و اقدام مطلوب داشته ایم که نمونه آن امنیت و پیشرفت های نظامی است.

وی از لزوم حرکت اقتصادی و تولید و اشتغال در تاکیدات و مطالبات رهبر معظم انقلاب گفت و یادآور شد: متاسفانه برخی به اصل مطلب نمی پردازند، در حالی که شعارهای هر سال به طور واضح نسبت به ضرورت توجه به امور اقتصادی است.

رحیم پور ازغدی، علت بی حیایی و ضدانقلاب شدن برخی از افراد را دست درازی به بیت المال دانست و گفت: مبارزه با اموری مانند قاچاق، فساد، دزدی و... از جمله کارهایی است که باید با آن مقابله شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، مسئولان نظارتی بر بانک ها و امور اقتصادی که در زمان آنان اختلاس ها انجام شده را مورد سؤال قرار داد و پرسید که چرا این افراد هنوز باید به جایگاه و پست خود باقی بمانند؟

وی با اشاره به اغتشاشات دی ماه 96 این امر را نتیجه عملکرد نامطلوب برخی مسئولان دانست که در نتیجه آن افراد مغرض دار و منافق فرصت طلبی کردند و مشکلی اجتماعی به بحران تبدیل و در نهایت انقلاب اسلامی در دنیا دچار دردسر شد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به زندگی ساده مقام معظم رهبری، از همه خواست که «کتاب عدالت» را مطالعه کنند و عنوان های آن را مدنظر قرار دهند.

وی با هشدار درباره شایعات به ویژه در فضای مجازی که باید مراقب باشیم و بدون مدرک سخنی نگوییم، تاکید کرد: عمل به فرمان هشت ماده ای مقام معظم رهبری در چند سال پیش برای اجرای عدالت کافی است و به ایجاد قانون جدید نیاز نیست.

رحیم پور ازغدی با اشاره به اینکه حضور مردم در صحنه عامل بقای انقلاب است، گفت: اگر عدالت را دست کم بگیریم و انسان های بی گناه را اذیت کنیم، معلوم نیست که ده سال دیگر انقلاب اسلامی وجود داشته باشد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha