پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دوره تربیت کودک

حوزه / مدیر مدرسه علمیه علی ابن ابیطالب (ع) لارستان از برگزاری دوره تربیت مربی کودک در این مدرسه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از فارس، حجت الاسلام موسوی با اشاره به برگزاری دوره تربیت مربی کودک، در مدرسه علمیه علی ابن ابیطالب (ع) لارستان، گفت: این دوره با هماهنگی معاونت فرهنگی مدرسه و با حضور 85 نفر از طلاب و روحانیون واجد شرایط برگزار گردید.

مدیر مدرسه علمیه علی ابن ابیطالب(ع) هدف از برگزاری این دوره را آشنایی طلاب، روحانیون و مبلغین با شیوه‌های تبلیغ نوین مخصوص کودک و نوجوان، شناخت مخاطب و ابزار ارتباط‌گیری با مخاطب با هدف اثرگذاری بر فکر، اندیشه و رفتار مخاطب برشمرد.

وی اضافه کرد: بعد از برگزاری دوره و همچنین هنگام برگزاری این کارگاه آموزشی متربیان با هماهنگی آموزش و پرورش شهرستان همراه با استاد کلاس بصورت عملیاتی و تجربی نیز با روش های تدریس بیشتر آشنا شدند.

 مدیر مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) لارستان، یکی دیگر از اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی را کادرسازی در زمینه تبلیغ مدارس و مهد های کودک همچنین ایجاد صمیمیت بین طلاب و دانش آموزان و نگاه نو حوزه علمیه و طلبگی به این مسئله مهم عنوان کرد.

لازم به ذکر است، این کارگاه آموزشی به مدت 4 روز و با حضور اساتید برجسته کشوری در سالن اجتماعات مدرسه علمیه علی ابیطالب(ع) برگزار شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha