شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد

حوزه/ آخرین نشست سال شورای فرهنگی عمومی خوزستان، با حضور ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در بیت آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان، شامگاه گذشته با حضور سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، غلامرضا شریعتی، استاندار و سایر مسئولان عالی‌رتبه کشوری و استانی در بیت امام‌جمعه کلان‌شهر اهواز برگزار شد.

در این جلسه، آیت الله موسوی جزایری، ضمن بیان خاطراتی از دوران انقلاب، تشکیل جلسات جامعه طلاب و روحانیت، خواستار ثبت روزی به نام اهواز در تقویم ملی شد و اظهارداشت: پیشنهاد می‌کنم روز ۲۷ دی‌ماه سال ۵۷ که روز چهارشنبه سیاه اهواز بود، در تقویم به نام اهواز ثبت شود.

همچنین محمد جوروند مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مطالبی را پیرامون جایگاه خوزستان در عرصه هنر و فرهنگ بیان و در ادامه غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان به اهمیت توجه ویژه مسئولان به خوزستان در عرصه مقابله با تهاجم فرهنگی تأکید کرد.

بنا بر این گزارش، پس از سخنان سید عباس صالحی، تفاهم‌نامه همکاری در راستای توسعه فرهنگی و متوازن و سیاست‌های فرهنگی دولت مبنی بر عدالت فرهنگی و توزیع امکانات و اجرای برنامه‌های مختلف، میان وزارت فرهنگ و استانداری خوزستان به امضا رسید.

لازم به ذکر است، وزیر ارشاد در جریان سفر روزه به خوزستان ضمن حضور در گلزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان و شرکت در نشست شورای فرهنگ عمومی استان، با اهالی فرهنگ و هنر و خبرنگاران نشستی برگزار کرده و به شهرستان‌های شوشتر، آبادان و خرمشهر سفر خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha