جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست خبری حسینی قزوینی

حوزه/جریان انحرافی احمدالحسن را آمریکا و صهیونیست راه‌اندازی کرده است و رهبران آنها توسط منافقین و صهیونیست ها حمایت می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی قزوینی رئیس مؤسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر(عج( امروز در جمع اصحاب رسانه ضمن تبریک فرارسیدن سالروز میلاد حضرت زهرا(س) به تشریح دستاوردهای جدید این موسسه پرداخت و گفت: سامانه جامع راویان حدیث که امروز رونمایی می شود حاصل تلاش های فراوان اساتید و صاحبنظران خبره عرصه روایت و رجال می باشد  و بیش از 150هزار ساعت افراد متخصص برای این سامانه زحمت کشیده اند.

وی افزود: این سامانه جامع ترین و کامل ترین نرم افزار درباره رجال حدیثی می باشد و ما در تولید این سامانه و نرم افزار هیچ گونه محدودیتی برای کپی برداری برای دیگران قائل نشده این و همگان می توانند از این استفاده نمایند.

استاد حوزه خاطر نشان ساخت: در این سامانه طراحی شده در مورد هر راوی توضیحات مبسوطی آورده شده است و هم نظرات شیعه در مورد راویان مختلف حدیث ذکر شده است و هم نظریات اهل سنت که این کار عظیم در نوع خودش می توان گفت بی نظیر است به گونه ای که مخاطب با مراجعه به این سامانه در مورد هر راوی همه اطلاعات لازم را پیدا خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی خاطر نشان ساخت: نرم افزار دیگر تولید شده در این موسسه نرم افزار جامع "در نجف" می باشد که جامع و کامل در مورد حضرت امیرالمومنین علی(ع) بحث کرده  و شبهات را جواب داده است.

این استاد حوزه با اشاره به سابقه تاسیس موسسه تحقیقاتی حضرت ولیعصر(عج) خاطر نشان ساخت: مؤسسه تحقيقاتى حضرت ولى عصر عليه السلام در سال 1370 (هجري شمسي) زير نظر حضرت آيت اللّه خزعلى و با مسئولیت اینجانب در راستاى تحقيقات معارف اسلامى بويژه بخش فقه ، رجال وحديث تأسيس گرديد و در این سال ها قوی ترین و بهترین سایت در پاسخ به شبهات وهابیت بوده ایم و همواره با تولیدات نرم افزار های گوناگون و متنوع گام های خوبی در پاسخ به شبهات برداشته ایم.

رئیس مؤسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر(عج) در قسمت دیگری از سخنان خود به فتنه عظیم و خطرناک جریان احمدالحسن اشاره کرد و گفت: احمدالحسن فردی است که مدعی شده فرزند حضرت مهدی (عج) است و آمده زمینه ظهور پدرش را فراهم کند و متأسفانه عده‌ای از افراد جاهل و نادان فریب این شیاطین را خورده‌اند.

وی ابراز داشت: بارها اعلام کرده‌ام و امروز نیز اعلام می‌کنم که حاضرم با طرفداران این فرد مناظره کنم؛ این تفکرات را آمریکا و صهیونیست راه‌اندازی کرده است و رهبران آنها توسط منافقین و صهیونیست ها حمایت می‌شوند و به جرات می توان گفت که فتنه احمد الحسن خطرناکتر از داعش و وهابیت است چرا که حوزه های علمیه و مراجع تقلید را هدف قرار داده است.

استاد حوزه بیان کرد: یکی از شبهات روز، ظهور این پدیده‌هاست و امیدواریم سربازان حضرت ولی‌عصر(عج) در حوزه علمیه و دیگر عزیزان در سپاه و بسیج در برابر این شبهات قیام کنند و به صورت کوبنده پاسخ گویند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی در پایان خطاب به طلاب و روحانیون گفت: باید جواب ها در مقابل شبهات محکم باشد تا طرف میخکوب شود، امروز باید روش شبهه شناسی را یاد بگیریم و فن پاسخگویی به شبهه را یاد بگیریم.

 

 

۳۱۳/۳۲

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha