پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
 آیین اختتامیه نخستین جشنواره «زلال اندیشه شهیدین»

حوزه/ آیین اختتامیه نخستین جشنواره تبلیغ دانش آموزی « زلال اندیشه شهیدین » با حضور اساتید، طلاب و مبلغان حوزه علمیه در سالن همایش های بین المللی غدیر دفتر تبلیغات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در ابتدای این همایش دبیر موسسه فرهنگی هنری شهیدین(ایرانمنش و باهنر) با ارائه گزارشی از فعالیت های این جشنواره، اظهار داشت: اهمیت کار فرهنگی به خصوص در مقطع دانش ­آموزان نوجوان و جوان، مطلبی نیست که بر کسی مخفی و پوشیده باشد.

حجت الاسلام علی محسنی افزود: موسسه شهیدین با بیش از یک دهه تبلیغ دانش آموزی، برای تشویق طلاب به ورود در این عرصه و تولید و آماده سازی محتوای مناسب برای ارائه در کلاس های دانش آموزی در جمع جوانان، و به منظور مهارت افزایی طلاب محترم در شیوه کلاس داری دانش آموزی، بر آن شد که طرحی را اجرا  کند که بتواند موارد فوق را تامین نماید.

دبیر موسسه فرهنگی هنری شهیدین با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره ادامه داد: « شناسایی و جذب نیروهای نخبه و کارآمد»، « ایجاد انگیزه و تشویق طلاب برای تبلیغ دانش­ آموزی»، « تولید و تهیه محتوای تبلیغی جهت کار با نوجوان و جوان»، «ایجاد مهارت و مهارت­ افزایی طلاب در زمینه کار با دانش آموز نوجوان و جوان»، «تشویق طلاب به تبلیغ دانش­ آموزی اثر گذار با استفاده از محتواهای تولید شده روشمند»، « تقویت قدرت تشخیص، نقد و تحلیل محتواهای تبلیغ دانش آموزی» و « تشکیل دبیرخانه جشنواره» می باشد.

این محقق و پژوهشگر حوزه علمیه بیان داشت: برای ارائه مدلی از طرح کلاس داری خوب، و بیان معیارهای لازم در آن و تهیه محتوای آموزشی برای طلاب داوطلب شرکت کننده در جشنواره، و نیز به جهت داوری بین آثار ارسال شده، دبیرخانه و کمیته علمی برای جشنواره تشکیل داده شد که افراد آن از بین طلاب فرهیخته می باشند.

حجت الاسلام محسنی شرکت در جشنواره را مخصوص طلاب و مبلغین استان کرمان توصیف کرد و گفت: شرکت در این جشنواره برای تمام طلاب و مبلغین خواهر و برادر استان کرمان آزاد است و شرکت کنندگان میتوانند آثار تبلیغ دانش آموزی خود را در قالبهای مختلفی چون کلیپ، پاورپوینت، متن سخنرانی و... تا دهم اسفند ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند.

وی تقدیر ازحجت الاسلام والمسلمین جعفری را از دیگر برنامههای اختتامیه توصیف کرد و بیان داشت: با هماهنگی که با حجت الاسلام مسلمی، رئیس مجمع نمایندگان طلاب استان کرمان انجام گرفته، قرار شد در این مراسم ازحجت الاسلام والمسلمین  جعفری رئیس شورای حوزه علمیه استان کرمان، به پاس نیم قرن زحمات ایشان تقدیر شود.

انتهای پیام  313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha