سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
بانوان طلبه

حوزه / دیدار طلاب مدرسه علمیه کوهدشت با مادر شهید، برگزاری کارگاه ارتقاء سلامت خواهران طلبه الشتری و غرس نهال در مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر از رویدادهای خبر مدارس علمیه خواهران لرستان است.

خانم اعظم آزادبخت مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اهمیت درختکاری در دین مبین اسلام و سیره اهل بیت(ع)، بیان داشت: درخت مظهر زیبایی و از پرثمرترین نعمت های خداوند است و باید در راستای ترویج این فرهنگ در سطح جامعه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی صورت گیرد.

وی افزود: در این راستا طلاب این مدرسه با هدف ترویج و نهادینه سازی  فرهنگ درختکاری در محوطه و فضای بیرون مدرسه به یاد شهدای انقلاب اسلامی نهال غرس کردند.

*دیدار طلاب مدرسه علمیه کوهدشت با مادر شهید

به مناسبت ولادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) ،روز زن و روز مادر طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) کوهدشت با هدف تکریم و تجلیل از مادران شهدا با مادر شهید علیمردان آزادبخت دیدار نمودند .

خانم منظر پیریایی معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) کوهدشت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه درخرم آباد امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی را مرهون خون مظهر شهدای گرانقدر انقلاب و دوران دفاع مقدس برشمرد و بر زنده نگه داشتن یاد شهدا و تکریم خانواده های شهدا و ایثارگر تاکید کرد.

*کارگاه ارتقاء سلامت خواهران طلبه الشتری

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) شهرستان الشتر از برگزاری کارگاه سلامت مامایی با حضور ماما و کارشناس بهداشت برای خواهرن طلبه این مدرسه خبر داد.

خانم فرشته شاهوردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به این که این کارگاه با هدف آموزش و ارتقاء آگاهی سلامت بانوان طلبه برگزار شد، افزود: در این کارگاه طلاب آموزش های لازم را در خصوص حفظ بهداشت و ارتقاء سلامتی بانوان آموزش دیدند.

در پایان این کارگاه طلاب مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر به سوالات کارشناسان در خصوص اطلاعات این کارگاه تحت عنوان مسابقه سلامت پاسخ دادند.

 

 

 

 

.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha