جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جبهه العمل الاسلامی لبنان

حوزه/ جبهه عمل اسلامی لبنان با صدور بیانیه ای نسبت به خطر اقدامات زورگویانه رژیم صهیونیستی که در جهت توطئه یهودی سازی قدس انجام می گیرد، هشدار داد و گفت: بعد از اقدام شوم ترامپ، این اقدامات بیشتر شده و پیامدهای منفی اقدام ترامپ همچنان تمامی جهان را در برگرفته است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جبهه عمل اسلامی لبنان با صدور بیانیه ای نسبت به خطر اقدامات زورگویانه و ظالمانه رژیم صهیونیستی که در جهت توطئه ادامه دار یهودی سازی قدس انجام می گیرد، هشدار داد و گفت: بعد از اقدام شوم ترامپ، این اقدامات بیشتر شده و پیامد های منفی اقدام ترامپ همچنان تمامی جهان را در برگرفته است.

جبهه عمل اشاره کرد: تصمیمات زورگویانه پارلمان رژیم صهیونیستی(کنست) در اخراج 48 نماینده عرب تبار و تشدید اقدامات بی سابقه است.

این حزب همچنین افزود: تصمیم توقیف پیکر شهدا برای جلوگیری از تشییع مردمی، به معنی این است که دشمن صهیونیستی ناقض تمامی قوانین بین المللی است و در برابر تمامی مؤسسات، محافل بشری جهانی، کمیته های عدالت و حقوق بشر گردن فرازی و خودکامی می کند؛ لذا هیچ گزینه ای برای اهالی فلسطین اشغالی و ما جز راه مقاومت وجود ندارد تا اینکه خداوند پیروزی را نصیب ما کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha