پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معاون پژوهش حوزه علمیه یزد

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد از انتشار ۴اثر از طلاب یزد در سومین دوره استانی جشنواره علامه حلی در یزد به شکل کتاب خبر داد.

حجت الاسلام محمد فیاضی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، با اشاره به آثار ارسالی به چهارمین جشنواره استانی علامه حلی در یزد گفت: ارزیابی اجمالی آثار ارسالی به جشنواره آغاز شده است.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد با بیان اینکه سال گذشته سن افراد شرکت کننده در این جشنواره 40 سال بود افزود: بر این اساس تعداد آثاری که در بخش خواهران به دبیرخانه رسید ، بیش از 840اثر بود که از این تعداد 490اثر به افراد 31سال به پایین متعلق داشت.

وی خاطر نشان کرد: در بخش برادران 212 اثر رسید که از این تعداد 198اثر به طلاب زیر 31 بود.

حجت الاسلام فیاضی با اشاره به اینکه در سال جاری تعداد آثار رسیده به جشنواره تا سن 31 سال در بخش خواهران 512 اثر بود که نسبت به سال گذشته 5درصد رشده داشته است اظهار داشت: در بخش برادران 366اثر رسید که نسبت به سال گذشته 85رشد داشته است.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد تصریح کرد: امیدواریم با توجه به علاقه طلاب به حضور در جشنواره امیدواریم شاهد آثاری کیفی بیشتر و بهتری نسبت به دوره های گذشته جشنواره علامه حلی باشیم که در سال گذشته نیز باتوجه به آثار خوبی که ارائه شد، 4اثر طلاب یزد به صورت کتاب به علاقمندان اهدا شد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha