جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 جلسه موسسین، هیئت امنا و اساتید مدارس علمیه خواهران استان لرستان

حوزه/ در جلسه موسسان و هیئت امناء مدارس خواهران لرستان بر ضرورت تشکیل هیئت های اندیشه ورز در مدارس و تقویت زیرساخت های مدارس تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سید سجاد موسوی، امام جمعه الشتر پیش از ظهر امروز در جلسه موسسین، هیئت امنا و اساتید مدارس علمیه خواهران استان لرستان با حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور، مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور، در مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد گفت: طلاب الشتر از طلاب موفق هستند و با انگیزه در راستای کسب تهذیب و علوم حوزه تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه ارتباط بین موسسین مدارس و مرکز مدیریت حوزه خواهران باید تقویت شود، افزود: با تقویت این ارتباط دو سویه، می توان شاهد رشد و گسترش زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری در مدارس علمیه باشیم.

حجت الاسلام خدایی از اساتید حوزه علمیه استان لرستان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه تقویت زیرساخت های آموزشی در مدارس ضروری است، گفت: محور اصلی و شالوده کار برای تحقق این مهم، بر عهده اساتید است و باید دست اندرکاران آموزش در حوزه در راستای تحقق این مهم گام بردارند.

وی با بیان اینکه اتشکیل هیئت های اندیشه ورز در مدارس ضروری است، اظهار کرد: با تشکیل این هیئت ها می توان شاهد برنامه ریزی منسجم و هدفمند برای تحقق رسالت های تهذیبی، آموزشی و پژوهش در حوزه باشیم.

استاد حوزه علمیه استان لرستان با تاکید بر این که هیئت های اندیشه ورز باید بر روی متون حوزه تمرکز کنند، خاطر نشان کرد: ظرفیت حوزه های علمیه خواهران ظرفیتی گرانسنگ است که باید به خوبی از این ظرفیت در راستای ارتقاء فرهنگ دینی قدم بهره برداری شود.

حجت الاسلام خدایی با بیان این که تولید محتوای انقلابی برای اشاعه فرهنگ دینی و انقلابی در جامعه موثر است، یادآور شد: در این راستا اساتید حوزه و محققان پژوهشی باید با تولید محتوا در تربیت نسلی مومن و انقلابی رسالت تبلیغی خود را انجام دهند.

حجت الاسلام بیرانوند، عضو هیئت امنا مدرسه علمیه زینبیه(س) خرم آباد نیز خواستار اختصاص بودجه برای بهبود عملکرد مدارس شد و گفت: هیئت امنا باید با بازدید مستمر از مدارس، در جهت تقویت زیرساخت ها و رفع نقاط ضعف مراکز حوزوی تلاش نمایند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha