پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سراج الحق

حوزه/ سناتور سراج الحق در پیام خود به مناسبت روز زنان گفت: اسلام در واقع امتیازی که برای زنان در مقابل مرد قائل است در هیچ دین دیگری سابقه ندارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»؛ سناتور سراج الحق امیر جماعت اسلامی پاکستان، در پیام خود به مناسبت روز زنان، گفت: اسلام در واقع امتیازی که برای زنان در مقابل مرد قائل است در هیچ دین دیگری ندارد و اسلام برای زنان حقوق زیاد مادی همچون مهریه، وراثت، نفقه قائل است و به خاطر داشتن مسئولیت هایی مانند مادر، همسر و خواهر به زنان عزت بخشیده است.

او گفت: اعضای غرب زده  مجلس زنان پاکستان به هیچ وجه نماینده زنان پاکستان نخواهد بود و دشمن می‌خواهد با کمک زنان فرهنگ غربی را در جامعه اسلامی پاکستان پیاده کند، اما هیچ دین دیگری مانند اسلام به حقوق زنان اهمیت نداده است و تنها اسلام مدافع حقوق زنان در جهان است.

امیر جماعت اسلامی پاکستان افرادی را  که به زنان ضرب شتم می کنند، پست ترین انسان ها خواند و گفت: شوهر یا پدرانی که به زنان یا دختران ضرب و شتم می کنند، پست ترین انسانها هستند.

ایشان حضرت زهرا(س) را الگوی زنان جهان دانست و افزود: زنان جامعه ما الگوی خودشان را به جای بازیگرهای هالیوود، دختر پیامبر اسلام(ص) حضرت زهرا(س) را قرار بدهند، زیرا اگر امروز زنان از حقشان محرم هستند فقط به خاطر این است که الگوی آن زنان بازیگرهای خارجی بوده و آنها که به سیره حضرت زهرا(س) عمل کردند در همه ی میدانها موفق شدند.

وی افزود: دولت برای خوشنودی آمریکا می خواهد نعمت بزرگ زنان مانند حجاب زنان جامعه ما را از بین ببرد، اما دشمن به هیچ وجه در این هدف پلیدش موفق نخواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha