جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ناصر عباس جعفری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری گفت: بعد از انتخابات سنای پاکستان، کشور برای رهایی از چالشهای داخلی و خارجی، به برنامه ریزی جامع و دقیق نیاز دارد و این در حالی است که دشمن مشترک ایران و پاکستان دنبال ایجاد اختلافات میان دو کشور است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»؛ حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری، با تبریک به انتخاب سناتورهای جدید مجلس سنا پاکستان، گفت: بعد از انتخابات سنا باید اکنون برای رهایی کشور از چالشهای داخلی و خارجی، برنامه ریزی جامع و دقیق لازم دارد. همه ی اعضای جدید مجلس سنا به وظایف قانونی خود عمل کنند.

دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان گفت: اکنون همه ی ملّت از گرانی، نا امنی، بیکاری، فقدان آموزش و پرورش بسیار رنج می برد و از سوی دیگر نیروی انتظامی و دیگر نهادهای دولتی باعث ایجاد وحشت و ترس مردم می شوند و مخالفان سیاسی با بدترین نوع انتقام جویی سیاسی  روبرو هستند.

 حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری تاکید کرد:‌ استفاده بی جا از قدرت و اختیار، حقوق مردم را ضایع کرده است و از این رو اصلاحات در سازمان ها و نهادهای ملّی امر ضرورت امروزی است و شخصیت های با نفوذ برای بازیابی کشور محمد علی جناح و اقبال لاهوری باید نقش خود را ایفاء کنند.

وی افزود: اکنون ما نه فقط با مشکلات داخلی روبرو هستیم، ‌بلکه از سوی هند نیز مرزهای کشور ما هر روز تهدید می شوند و مورد تجاوز قرار می گیرند و برای شعله ور نمودن اختلافات با کشور همسایه افغانستان عملیات تروریستی انجام می دهند.

دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در ادامه گفت: دشمن مشترک ایران و پاکستان دنبال ایجاد اختلافات است، در چنین وضعیتی وظیفه نمایندگان مجلس سنا این است که نقش بهتری در حلّ این مسایل داشته باشند و به جای اتهامات واهی به مخالفین سیاسی توجه خود را به مسایل ملّی مرکوز کنند و حق خدمت رسانی به مردم را ادا کنند و انتقادات مخالفین سیاسی را سعی کنند با دلیل روشن پاسخ دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha