پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آزادی خواه

حوزه/ نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: هر کس برای این مملکت دلسوز است باید از اتفاقاتی همچون اغتشاش جلوگیری کند، البته انتقاد سازنده حق همه ما است و دولت با انتقاد از آفت ها مصون می ماند و انتقاد سالم در سایه وحدت، اخوت و برادری حاصل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدانT حجت الاسلام احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در نشست بصیرتی روحانیان، ائمه جماعات و جمعه استان، در سالن شهدای استانداری همدان، با اشاره به ضرورت وحدت بین علما و دولتمردان تصریح کرد: وحدت بین دولت منتخب مردم و علمایی که گوش شنوای مردم هستند دارای برکات فراوانی برای جامعه اسلامی است.

وی ضمن پیشنهاد به استاندار همدان برای تعامل با جامعه روحانیت، خاطر نشان کرد: مشاور استاندار همدان در امور روحانیت باید فعالیت خود را توسعه بدهد و نظرات و انتقادات ائمه جماعات و جمعه استان را بشنود و برای استاندار بازگو کند. اگر هم در هر شهرستان رابط روحانی بین استانداری و آن شهر تعیین شود می تواند کمک بسزایی در امور روحانیت و مشکلات جامعه داشته باشد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: استاندار هرجا لازم بود برای توسعه اشتغال در استان همدان همچون پتروشیمی، نیروگاه مفتح، نیروگاه خورشیدی و پروزه هایی دیگر فعالیتی بکند، کوتاهی نکرده  و بنده بر خود لازم دیدم که این مساله را به عنوان وظیفه ای شرعی بازگو کنم.

وی در ادامه با اشاره به وظیفه مهم علما در جامعه اظهار کرد: اگر علما و روحانیت نیز به کمک دولت و رسیدن به مساله اقتصاد مقاومتی بیایند، قطعا سرعت کار افزایش پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: نقش علما و روحانیت در جای جای تاریخ تشیع برای ارتقا جامعه بی بدیل بوده و این مساله قبل از انقلاب نیز وجود داشته و امام خمینی(ره) این مساله را ضابطه مند کرده است.

حجت الاسلام آزادی خواه گفت: علمای فراوانی همچون سریداران با انقلابی گری، انقلاب اسلامی را به ثمر نشانده اند و روحانیان باید به خود ببالند که در خط مقدم جبهه انقلاب قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: ندابیر ولایت فقیه و مرجعیت شیعه سبب شد تا غده چرکین منطقه، داعش از میان برداشته شود و این همه از برکات انقلابی گری حوزه های علمیه است.

وی گفت: 110 سال پیش از این، حوزه های علمیه اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کرده اند، عمامه به سر های اصفهان در 1285 شمسی برای مقابله با واردات بی رویه کالا فعالیت کرده و از تولید ملی با استفاده از کاغذ و پارچه داخلی به تبلیغ اقتصاد مقاومتی پرداختند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: ما باید به کمک دولت اسلامی بیاییم، همه شاهد بودیم که چند نفر مزدور دشمن سوء استفاده کردند و اغتشاشات را به کف خیابان ها آورند و این مسأله به فایده هیچ کس نبوده و نیست.

وی در پایان یادآور شد: هر کس برای این مملکت دلسوز است باید از اتفاقاتی همچون اغتشاش جلوگیری کند، البته انتقاد سازنده حق همه ما است و دولت با انتقاد از آفت ها مصون می ماند و انتقاد سالم در سایه وحدت، اخوت و برادری حاصل می شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha