جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کانون های فرهنگی هنری مساجد

حوزه/ سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان از فعالیت بیش از ۳۸۰ کانون فرهنگی در مساجد استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، محمد ابدالی پور، امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به این که مساجد همواره نقش مهمی در تربیت نیروی مومن و انقلابی داشته و دارند، گفت: مساجد پایگاه محوری تبلیغ دین و آموزه های اخلاقی هستند و در این راستا تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد گامی مهم در تربیت نیروی ولایی و انقلابی است.

وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد در مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمن نقش مهمی را ایفا می کنند، خاطر نشان کرد: تعمیق و گسترش فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه بسیار حائز اهمیت است و در این راستا فعالان این کانون ها با اجرای برنامه های دینی و فرهنگی برای نسل جوان آنان را در مقابل هجمه های فرهنگی دشمنان بیمه می کنند.

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، تشکیل بانک اطلاعاتی نخبگان کانون های مساجد را برای توسعه فعالیت های این کانون ها مهم برشمرد و خاطر نشان کرد: این بانک اطلاعاتی بزودی برای نخبگان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان راه اندازی خواهد شد.

ابدالی پور در پایان با اشاره به فعالیت بیش از ۳۸۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان لرستان، گفت: در استان ۵۰۰ مرکز تلاوت نور، ۱۰۲ کتابخانه، ۲۶ مرکز خانه نور،۴۱ کانون ویژه شامل مصلی و دانشگاه و ... فعال است که با اجرای برنامه های قرآنی، دینی و فرهنگی در راستای اشاعه سبک زندگی اسلامی در جامعه قدم بر می دارند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha