پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ناصر نیکبخت

حوزه/ استاندار همدان با تاکید بر این که وحدت در سایه ولایت فقیه رمز موفقیت کشور است، گفت: نظر ولایت فقیه در همه عرصه های سیاسی و اجتماعی فصل الخطاب بوده و راهبردی به سوی پیروزی کشور و ملت ایران به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در همدان، ناصر نیکبخت استاندار همدان، ظهر امروز در نشست بصیرتی روحانیان، ائمه جماعات و جمعه استان که در سالن شهدای استانداری برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی(ره) با قیام خود علیه حکومت پهلوی عزت را به کشور ایران بازگرداند.

وی تصریح کرد: تشیع در همه اعصار نماد فعالیت انقلابی گری و اجتماعی بوده که این مسأله در انقلاب اسلامی به شکل اکمل به مرحله ظهور رسید.

استاندار همدان تصریح کرد: ما باید برای نعمت ولایت فقیه شکرگزار باشیم، زیرا همه هدایت های مقام معظم رهبری همیشه جلوی انحرافات داخلی و خارجی را گرفته است.

وی در ادامه افزود: نظر ولایت فقیه در همه عرصه های سیاسی و اجتماعی فصل الخطاب بوده و راهبردی به سوی پیروزی کشور و ملت ایران به شمار می رود.

نیکبخت در ادامه با اشاره به این که تا امروز 19000 شغل در همدان ایجاد کرده ایم و این موفقیت خوبی در عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در استان است، افزود:  باید بدانیم که رمز ماندگاری عظمت و سربلندی کشور و ملت با وحدت رویه و در کنار تبعیت از امر ولایت فقیه حاصل می شود.

استاندار همدان ابراز داشت: اگر دولت آسیب ببیند و مردم نسبت به آن بدبین شوند، در حقیقت به نظام  بدبین شده اند، بنابراین همه باید در راستای اعتلای کشور تلاش کنیم.

وی در پایان با اشاره همدان 2018 اظهار داشت: این برنامه یک موفقیت برای همدان است، به صورتی که کشور های مختلفی از جهان در همدان حاضر شده و این برای استان یک فرصت فرهنگی خوبی است. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha