جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جلسه بررسی فضای مجازی در مدرسه سفیران بیجار

حوزه/ در کارگاه آموزشی «فرصت ها و آسیب های فضای مجازی» بر ضرورت ورود حوزویان به عرصه فضای مجازی با نگاه اصلاح گرایانه تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام حمید بهرامپور از برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع فرصت ها و آسیب های فضای مجازی برای طلاب، شامگاه شنبه با حضور حجت الاسلام و المسلمین «کهوند»، در مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بیجار خبر داد.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر(عج) بیجار تاکید کرد: این کلاس آموزشی مورد استقبال چشمگیر طلاب بیجاری قرار گرفت.

حجت الاسلام بهرامپور تاکید کرد: استاد اعزامی از قم در این  جلسه دو ساعته با واکاوی برنامه ها و شبکه های اجتماعی فرصت ها و آسیب های پیش روی فضای مجازی را برای طلاب بیان کرد.

براساس این گزارش، در این جلسه آموزشی، حجت الاسلام و المسلمین کهوند از اساتید از اساتید اعزامی از قم اظهار داشت: اگر تصور بر این باشد که فضای مجازی را می توان سراسر فرصت و یا سراسر آسیب کرد، تصوری اشتباه خواهد بود بلکه باید به این فضا با نگاهی اصلاح گرایانه نگاه کرد.

این استاد اعزامی از قم تاکید کرد: سه مسئله فناوری، مدیر و کاربر در این مسیر دخیل هستند که می توان با شناسایی و برنامه ریزی خوب آنان را اصلاح کرد این سه مسئله از ذات فناوری، ذات مدیر و ذات کاربر هستند که می توان آسیب های آنان را به فرصت تبدیل کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha