جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین طاهری مدیر حوزه مازندران

حوزه/ در حوزه علمیه استان مازندران ۱۲۰ فاضل حوزوی در درس خارج شرکت می کنند و ۳۹ گروه تبلیغی فعال می باشند و ۴۶ امام جمعه حضور دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین طاهری امروز در دیدار اعضای شورای حوزه علمیه استان مازندران با آیت الله مقتدایی که در جامعه مدرسین برگزار شد، گفت: این شورای از زمان تأسیس تا کنون توانست 60 جلسه برای هم افزایی و رفع مشکلات مدارس علمیه و استان مازندران برگزار کند.

مدیر حوزه علمیه استان مازندران افزود: اعضای این شورای از وحدت خاصی برخوردار هستند و علمای برجسته ای در این شورای حضور دارند.

وی با بیان اینکه در استان مازندران 25 مدرسه علمیه به همراه یک مدرسه تخصصی به تولیت  آیت الله  العظمی جوادی آملی در شهر آمل فعال است گفت: در سال   تحصیلی 96-97، یک هزار 488  طلبه در سطح یک، 288 طلبه در سطح دو، 359 طلبه در سطح سه در مدارس علمیه این استان مشغول تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه اکنون در این استان 120  فاضل حوزوی در  درس خارج  شرکت  می کنند اظهار داشت: در این استان 39 گروه تبلیغی فعال می باشند و  46 امام جمعه حضور دارند.

وی افزود: از دیگر فعالیت های مدیریت حوزه علمیه این استان، برگزاری 700 کارگاه تلبس است که 500 نفر ملبس شدند و 200 نفر در حال برگزاری کارگاره تلبس می باشند.

۳۱۳/۴۰

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha