شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام عبادی دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین

حوزه/دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند، گفت: خراسان جنوبی ششمین استان است که دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در آن راه‌اندازی می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» ازبیرحند، خانم زهرا مصطفوی، ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: امام خمینی(ره) همواره تاکید داشتند که نباید نسبت به فلسطين بی تفاوت بود.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی ششمین استانی است که جمعیت دفاع از ملت فلسطین در آن تشکیل می شود، افزود: موضوع فلسطین در حقيقت برای حمایت از خود ایران است، زیرا دشمن می خواهد جاده را برای ورود به ایران صاف کند.

دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین گفت: از اهداف تشکیل این دفتر روشنگری و اطلاع رسانی در استانهای کشور است و مأموریت این اتحادیه و جمعیت اطلاع رسانی و روشنگری در خصوص فلسطین و قدس در داخل و خارج کشور است.

خانم مصطفوی افزود: آمریکا و اسرائیل تلاش دارند به اسلام ضربه بزنند که باید ما مسلمانان کمک کنیم تا جلوی این ضربه را بگیریم.

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی نیز در این دیدار اظهار داشت: مردم خراسان جنوبی همواره در پیروی از خط امام پیش قراول بودند.

کریمیان افزود: باید نسل جدید انقلاب را با فتنه اسرائیل آشنا کرد و اگر حمایت فلسطین 10 فایده داشته باشد 9 مورد آن برای خود کشور است.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha