جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله شفیعی ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

حوزه/آیت الله شفیعی با بیان این که در همه مناصب نظام اسلامی باید اتحاد و وحدت هدف داشته باشیم، افزود: اتحاد و اتفاق بزرگترین عامل تقویت کننده مبانی انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، امروز در همایش بررسی و ارزیابی عملکرد سالانه مسئولان دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، با اشاره به مسأله مهم وحدت و انسجام، اظهار داشت: اتحاد و وحدت برکات الهی را نازل می‌کند؛ از این رو علمای اسلام و مصلحان و خیرخواهان جامعه بر اتحاد و اتفاق تأکید فراوانی دارند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آیه 4 سوره صف عنوان داشت: در این آیه، خداوند واژه «صف» را برای مجاهدان ذکر می‌کند و ذکر این عبارت نشان دهنده ضرورت جهاد در صفی واحد و داشتن اتحاد و وحدت برای پیگیری اهداف است.

آیت الله شفیعی با بیان اینکه در همه مناصب نظام اسلامی باید اتحاد و وحدت هدف داشته باشیم، افزود: اتحاد و اتفاق بزرگ‌ترین عامل تقویت کننده مبانی انقلاب اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انسان باید انصاف داشته و اشتباهاتش را پذیرا باشد؛ زیرا پذیرش قصورات و کوتاهی؛ رفاه جامعه را در پی خواهد داشت.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی باید با قدرت پیش رود، خاطرنشان شد: طبق پیش‌بینی‌ها و روایت‌ها یک حکومت اسلامی به تمام معنا پس از انقلاب اسلامی به وجود نخواهد آمد تا زمانی که متصل به امام زمان(عج) باشد.

آیت الله شفیعی در پایان گفت: انقلاب اسلامی را باید به انقلاب امام زمان(عج) پیوند دهیم و به عنوان یک عبادت و برنامه، تقویت نماییم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha