پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام ناصر شکریان - مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید بر این که مسائل فرهنگی جزء موضوعات ریشه ای هر جامعه ای است، گفت: متأسفانه در طی سال های اخیر نگاه سیاسی به مسائل فرهنگی، خسارت های بسیاری را به این بخش وارد کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در نشست فعالان فرهنگی استان با اشاره به این که جنگ و دفاع امروز اعتقادی است، گفت: اعتقاد و باورهای ملی و دینی مردم به ویژه نسل جوان امروز مورد هجوم قرار دارند.

وی با بیان این که متأسفانه باورهای غلط در جامعه اسلامی در رواج پیدا کرده است، افزود: افکار و باورهای انحرافی امروز بلای جان خانواده های ایرانی شده و همانند قارچ در جامعه اسلامی در حال رشدند.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که نباید بگذاریم ارزش های دینی و مبانی اعتقادی جامعه با یک سری مسائل انحرافی در جامعه تضعیف شود، خاطرنشان کرد: سکوت و حرکت های منفعلانه در برابر هجمه های دشمنان موجب بروز معضلات و مشکلات فرهنگی و اجتماعی بسیاری در جامعه شده است.

وی با اشاره به این که امروز دشمن به صورت خزنده تلاش می کند تا مبانی دینی و اعتقادی جامعه را تضعیف کند، تصریح کرد: تهاجم و شبیخون فرهنگی امروز بنیان های دینی و فرهنگی کشور را هدف قرار داده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه بی توجهی مسؤولان نسبت به مسائل فرهنگی عامل بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی در جامعه بوده است، گفت: مقام معظم رهبری در سال ها پیش نسبت به هجمه های فرهنگی دشمنان هشدار داده بودند.

حجت الاسلام شکریان با تأکید بر این که مسائل فرهنگی جزء موضوعات ریشه ای هر جامعه ای است، خاطرنشان کرد: طی سال های اخیر نگاه سیاسی به مسائل فرهنگی، خسارت های بسیاری را به این بخش وارد کرده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران بر ضرورت برنامه ریزی هدفمند به منظور کاهش بحران های فرهنگی و اجتماعی در جامعه تأکید کرد و گفت: امروز کشورمان با برخی معضلات اجتماعی نظیر طلاق، حاشیه نشینی و اعتیاد روبرو است که باید با برنامه ریزی مناسب این مشکلات را رفع کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز همه دشمنان و بدخواهان اسلام ناب برای نابودی دین بسیج شده اند، تصریح کرد: دشمنان دین را عامل عدم تحقق خواسته ها و نقشه های شوم خود در جهان می دانند و به همین دلیل در جهت تضعیف و خدشه دار کردن آن گام بر می دارند.

وی با اشاره به این که امروز دین عامل عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف شده است، افزود: کسانی که دین را عامل بدختی ملت ها می دانستند امروز به خوبی دریافته اند که دین موجب اقتدار ملت ایران شده اند.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این دین و ارزش های اصیل انقلاب اسلامی خط قرمز های ملت ایران در همه مقاطع بوده است، تصریح کرد: این مردم برای بقا و استمرار انقلاب اسلامی خون های بسیاری را تقدیم کرده اند و به آسانی نخواهند گذاشت دشمن به اهداف شوم و پلید خود در منطقه و داخل کشور دست یابد.

وی با تأکید براین که هر چه می توانیم باید برای تقویت دین و فرهنگ کشور سرمایه گذاری کنیم، افزود: سرمایه گذاری در حوزه دینی و فرهنگی به حتم خروجی بسیار خوبی برای کشورمان خواهد داشت.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که هر سرمایه ای دشمنی دارد و دشمن در برابر ربودن سرمایه ما از همه ابزار ها استفاده می کند، گفت: دشمن در تلاش است این سرمایه را از ما بگیرد، پس وظیفه مسلمان است از این سرمایه صیانت و با هوشیاری اجازه ندهیم دشمن وارد کشور و خانه ما شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha