پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام موسوی

حوزه/ مسئول ستاد اقامه نماز استان قزوین با بیان این که والدین نه تنها باید اقامه‌کنندگان نماز باشند، بلکه فرزندان خود را به اقامه‌ این فریضه ‌دینی سفارش کنند، گفت: اگر چراغ نماز در خانه‌ها روشن باشد، دل انسان‌ها هم به نور الهی منور می‌شود و همین موجب سعادتمندی آنها خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید قریش موسوی در مراسم جشن تکلیف فرزندان جانبازان بالای 25 درصد و کارکنان بنیاد شهید انقلاب اسلامی قزوین، گفت: شهیدان شمع و چراغ جامعه هستند و خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیز یادگاران ایثار و شهادت هستند و ما مدیون صبر و استقامت آنها هستیم.

وی در ادامه یا بیان این که والدین نه تنها باید اقامه‌کنندگان نماز باشند، بلکه فرزندان خود را به اقامه‌ این فریضه ‌دینی سفارش کنند، ادامه داد: اگر چراغ نماز در خانه‌ها روشن باشد، دل انسان‌ها هم به نور الهی منور می‌شود و همین موجب سعادتمندی آنها خواهد شد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین خاطرنشان کرد: فرزندان از گفتار، رفتار و کردار والدین را الگوبرداری کرده و همان را دقیقا عمل می‌کنند، به همین دلیل پدران و مادران در اقامه‌ به موقع نماز مقید باشند تا فرزندان نیز خود را مکلف به برپایی این فریضه‌ دینی بدانند.

حجت الاسلام موسوی در پایان گفت: باید تلاش کنیم با توجه به تأثیر مثبتی که نماز در زندگی روزمره دارد، نقش آن را در جامعه پررنگ تر کنیم و در این زمینه دستگاه‌های فرهنگی نقش و تاثیر بسزایی دارند که انتظار می‌رود در این حوزه به وظایف و رسالت‌های خود به نحوی درست و شایسته عمل کنند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha