شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام کاظم لو

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: با توجه به اینکه کشور ما الگوی جوامع اسلامی است، باید وضعیت مطالعه مطلوب و قابل ارائه ای داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام رضا کاظم لو، در مراسم تقدیر از برگزیدگان سیر مطالعاتی حوزه علمیه خواهران قزوین گفت: کتابخوانی یکی از فرهنگ های متمدن اسلامی است که می تواند انسانها را با گذشته  آشنا نماید.

وی با اشاره به این که توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، یک عزم همگانی را می‌طلبد که باید در این راستا تلاش فراوانی شود، افزود: یکی از عوامل حیات بشری ارتباط انسان با مکتب وحی است و راه ارتباط با مکتب وحی از طریق مطالعه کتاب است.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین تصریح کرد: نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی سبب رشد و توسعه حوزه های مختلف در جامعه می شود و امیدواریم جامعه اسلامی به ویژه حوزویان ودانشجویان با محشور شدن با کتاب هم موجب آگاهی واطلاع بیشتر برای خود فراهم کنند وهم جامعه اسلامی را از دانش روز بهره مند نمایند.

حجت الاسلام کاظم لو در رابطه با برگزاری مسابقات کتابخوانی در مدارس علمیه خواهران، بیان داشت: این مسابقات همزمان با حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور برگزار شد و برخی از طلاب در یک کتاب و برخی در سه کتاب شرکت فعالی داشتند.

برپایه این گزارش، در این مراسم، برگزیدگان سیر مطالعاتی حوزه علمیه خواهران تقدیر شدند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha