پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام سید علیرضا آرامی - گرمسار

حوزه/ امام جمعه گرمسار، روحانیون را دیده‌بانان فعال فرهنگی جامعه خواند و گفت: دشمن می‌خواهد به بدنه روحانیون رخنه کنند تا مردم از این قشر مؤثر فاصله بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از گرمسار، حجت‌الاسلام سید علیرضا آرامی، ظهر امروز در دیدار با جمعی از جوانان فعال فرهنگی، اجتماعی در شهرستان گرمسار به میزبانی دفتر امام جمعه این شهرستان، با بیان این که روحانیون، دیده‌بانان فعالین فرهنگی  جامعه هستند، اظهار داشت: روحانیون باید در خط مقدم امور فرهنگی که برای جامعه نیاز است قرار بگیرند و نگذارند انحرافات فرهنگی به جامعه اسلامی ضربه وارد نماید .

امام جمعه گرمسار با تأکید بر لزوم تقویت رابطه فعالین فرهنگی با جامعه روحانیت، تصریح کرد: روحانیون در تعالی انقلاب اسلامی از سال 1357 نقش بی‌بدیلی را ایفا نموده‌اند و باید این اعتماد مردمی و نقش مسجل حفظ شود  و نگاه به علوم و فناوری‌های نوین را روحانیون باید به‌روز و مطابق با نیاز جامعه تدارک ببینند .

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد به بدنه روحانیون رخنه کنند تا مردم از این قشر مؤثر فاصله بگیرند، افزود: باید مراقب این توطئه شوم آمریکا و اسرائیل و دیگر هم‌پیمانان آنان باشیم  و روحانیون و علما خود را با علوم روز آشنا کنند و از این بستر برای  شناسایی مفاهیم قرآنی و مذهبی استفاده کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha