پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
 طلاب خواهر

حوزه/ مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان ازنا گفت: داشتن تقوا و سعه صدر از ویژگی های مبلغ موفق است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام صالحی، امروز در جمع خواهران طلبه مدرسه علمیه نجمیه (س) ازنا با اشاره به اینکه طلاب باید با تهذیب نفس در فراگیری علوم حوزه تلاش خود را بکار گیرند، اظهارداشت: انس با قرآن و تدبر در آیات کتاب الهی می تواند طلاب و مبلغان را در امر تبلیغ موفق سازد و اثرگذاری تبلیغ را در بین مخاطبان ارتقاء دهد.

وی با بیان اینکه خواهران طلبه باید قدر و جایگاه رسالت خود را بدانند اظهار کرد: بهره گیری از اصول تهذیبی و کسب فیض از محضر علماء و بزرگان حوزه می تواند طلاب را در عرصه تبلیغ یاری دهد.

استاد حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه خواهران مبلغه باید در هر زمینه ای برای دیگران الگو باشند خاطر نشان کرد: مبلغان باید در زمینه اداره زندگی خانوادگی خود و تحصیل و تبلیغ برای سایر بانوان الگو باشند.

حجت الاسلام صالحی با بیان اینکه  داشتن تقوا، اخلاص و سعه صدر در تبلیغ از شاخصه های لازم برای تبلیغ موفق و اثرگذار در جامعه است، افزود: مبلغان با دارا بودن این ویژگی ها می توانند با ضریب نفوذ کلام خود و مدارا و مردم داری با مردم، تبلیغی موفق و اثرگذار در جامعه بویژه در بین نسل جوان داشته باشند.

وی در پایان طلاب را به انس با قرآن و الگو قرار دادن سیره زندگانی اهل بیت(ع) برای تبلیغ فرا خواند و گفت: مبلغان با انس با قرآن و مفاهیم عمیق قرآن و دوستی با اهل بیت (ع) بویژه توسل به امام عصر(عج) در راستای اشاعه فرهنگ علوی و فاطمی در جامعه قدم بردارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha