سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله مقتدایی

حوزه/ مجمع نمایندگان طلاب امر مبارکی است، امیدواریم آقایانی که در این دوره انتخاب می شوند، سعی کنند به درد دل طلاب برسند و جای آنها باشند و سعی کنند کمک ومشاوری خوب برای طلاب مخصوصا طلاب جدیدالورود باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» آیت الله مقتدایی نماینده مجلس خبرگان رهبری با حضور در پای صندوق رای گیری سیار هشتمین دوره انتخابات مجمع نمایندگان طلاب، گفت: این تشکیلات و انتخابات بسیار میمون و مبارک است.
 
عضو شورای عالی حوزه های علمیه ادامه داد: مجمع نمایندگان طلاب امر مبارکی است، امیدواریم آقایانی که در این دوره انتخاب می شوند، سعی کنند به درد دل طلاب برسند و جای آنها باشند و سعی کنند کمک ومشاوری برای طلاب مخصوصا طلاب جدیدالورود باشند.
 
آیت الله مقتدایی اظهار داشت: نمایندگان دوره جدید به طلاب رسیدگی کنند، تا جایی که امکان دارد به خانه های آنها سر بزنند اگر نیاز به کمک فکری و مشاوره ای برای درس دارند آنها را راهنمایی کنند و اگر کمک مادی نیاز بود می توانند به آقایان مراجع و دفتر خدمات مراجعه کنند و کمکی برای طلاب بگیرند.
 
وی عنوان کرد: نمایندگی در مجمع یک مسئولیت معنوی است، افراد انتخاب شده بایستی این مسئولیت را قدر بدانند و به وظایفی که به عهده آنها می آید عمل کنند و مطمئن باشند در این زحمات و خدماتشان مورد عنایت حضرت صاحب الامر(أرواحنا له الفداء) خواهد بود.
 
۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha