جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اقتصاد مقاومتی

حوزه/ سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان قم از فعال شدن مبلغان دانشجوی اقتصاد مقاومتی در دانشگاه های استان در سال آینده خبرداد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، علی حسینی سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی قم امروز در مراسم رونمایی از کتاب "اقتصاد مقاومتی تفسیر جهاد کبیر" در قم، گفت: در جلسه 157 شورای فرهنگ عمومی استان قم طرح جشنواره کالای ایرانی گامی به سوی بالندگی که از سوی جهاددانشگاهی واحد استان قم مطرح شده بود به موافقت رسید و قرار شد که برنامههای مختلفی در کنار آن اجرا شود.

وی افزود: مقام معظم رهبری در بیانات خود 6 دلیل مهم را برای استفاده از کالای ایرانی مطرح کردند که از جمله آنها میتوان به افزایش اشتغال، افزایش قدرت اقتصادی ملی و مردمی، افزایش قدرت سیاسی و اجتماعی و توسعه قدرت ملی و... اشاره کرد.

سرپرست معاونت جهاددانشگاهی واحد استان قم بیان کرد: در این جشنواره سه بخش در نظر گرفته شد که شامل دریافت اطلاعات و معرفی تولید کنندگان و برگزاری نمایشگاه اشاره کرد؛ همچنین قرار شد که برای غنیتر شدن این جشنواره آثار مفهومی و کارگاهها و نشستهای تخصصی نیز برگزار شود که این کار نیز انجام شد.

وی تصریح کرد:  کتاب اقتصاد مقاومتی، تفسیر جهاد کبیر توسط انتشارات جهاددانشگاهی واحد استان قم و حاصل تلاش چند ساله مولف این اثر است؛ در حقیقت این کتاب به دنبال ارایه مبانی نظری و کاربردی در حوزه اقتصاد مقاومتی است ونگاهی دقیق و کاربردی به این عرصه دارد.

حسینی گفت: معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان قم در سال آینده در همین راستا اقدام به برگزاری برنامههای مختلفی خواهد کرد که از جمله آنها می توان به تربیت مبلغ دانشجو در حوزه اقتصاد مقاومتی، برگزاری سلسله نشست های تخصصی و همچنین برگزاری جشنواره و مسابقاتی در حوزه ترویجی با محور اقتصاد مقاومتی اشاره کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha