چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دیدار با خانواده شهدا

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در دیدار با جمعی از خانواده های شهدا گفت: خانواده های شهدا باید در جامعه از جایگاه بالا و معنوی خاصی برخوردار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگرازی«حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام مختار کرمی به همراه جمعی از مسئولان، پیش از ظهر امروز به مناسبت سالروز بزرگداشت شهداء، با جمعی از خانواده های شهدای کردستان دیدار و گفت و گو کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در این دیدارها اظهار داشت: امروز امنیتی که در ایران داریم و حتی در منطقه و جهان زبانزد خاص و عام است، همه از برکت وجود خون مقدس و پاک شهدای این نظام اسلامی است.

حجت الاسلام کرمی افزود: شهیدان کسانی بودند که به تمام خواسته های دنیوی پشت پا زدند و سینه خود را در مقابل گلوله های دشمنان اسلام و مملکت سپر کردند جان عزیز خود را فدای بقای انقلاب و آرمانهای آن نمودند.

این مقام مسئول ادامه داد: امروز خانواده های شهدا در کشور از جایگاه والا و مقام شامخی برخوردار هستند، زیرا عزیزانشان را برای دفاع از خاک و ناموس این مملکت فدا کردند که این کم کاری نیست و از عهده هر کسی بر نخواهد آمد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: هر کاری برای خانواده های شهدا و ایثارگر انجام دهیم بازهم هرگز نمی توانیم جای عزیزان آنها را بگیریم، لذا باید در جامعه خانواده شهدا از جایگاه بالا و معنوی خاصی برخوردار باشند.

براساس این گزارش، در این دیدارها، حجت الاسلام کرمی و هیات همراه با خانواده های شهیدان «گردون آرایی»، « کریمیان» و « عزیزی» دیدار کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha