جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: در لندن، گروه های انقلابی هستند که به نفع دین فعالیت می کنند و دولت انگلیس به این گروه، اجازه نشر نشریه را نمی دهد، این مسئله نشان می دهد معاندین از هر راهی استفاده می کنند تا جلوی نفوذ انقلاب ایران و اسلام ناب را بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین محمود عبداللهی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، با اشاره به اقدام وقیحانه گروه افراطی تشیع لندنی در اواخر سال گذشته در تعرض  به سفارت جمهوری اسلامی در انگلیس گفت: حادثه ای که برای سفارت کشورمان در کشور بیگانه پیش آمد نشان از همدستی و هم فکری دشمنان قسم خورده با فرقه ها و گروهای افراطی به اصطلاح تشیع لندنی است.

عضو جامعه مدرسین اظهارداشت: درلندن شاهد بودیم،افرادی تحت عنوان ولایت و تشیع و عزاداری برای اهل بیت(ع) گرفتار انحراف و افراط و تفریط می شوند و به اینحا می رسد که عده ای تحت همین عناوین وسیله برای تفرقه بین شیعیان و حوزه می شوند.

این استاد حوزه با بیان اینکه وحدت مسئله مهم است و رهبر انقلاب معتقدند باید مسلمانان در مقابل دشمنان یک پارچه باشند، اظهار داشت: وحدت بین مسلمین باعث یأس دشمنان می شود و اگر وحدت نباشد معاندین بیشترین استفاده را می برند.

وی با بیان اینکه حادثه سفارت ایران نشان می دهد، دشمن به دنبال تفرقه است  و در این میان اما گروها ابزار می شوند گفت: ابزار شدن به دست دشمنان به معنای این است که  تحت عنوان تشیع و تولی و تبری به مقدسات توهین می کنند و این چیزی است که دشمن می خواهد.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی افزود: ابزار و مزدور شدن گروه های افراطی برای دشمن، گاهی آگاهانه و برخی مواقع ناآگاهانه است و بر اساس همین مسئله دشمن  بیشترین نفع را از این ابزار شدن گروها برای ایجاد تفرقه بین مسلمین می برد.

عضو جامعه مدرسین اظهار داشت: در گذشته اسم این گروها را تشیع انگلیسی می گفتند، اینها فرقه ای هستند که دشمن در لندن به آنها امکانات می دهد تا علیه دین و انقلاب ایران اسلامی فعالیت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی گفت:  اما در همین لندن، گروه های انقلابی هستند که به نفع دین فعالیت می کنند و دولت انگلیس به این گروه، اجازه نشر نشریه را نمی دهد، این مسئله نشان می دهد معاندین از هر راهی استفاده می کنند تا جلوی نفوذ انقلاب ایران و اسلام ناب را بگیرند.

 این استاد حوزه افزود: حمله به سفارت کشور رسمی و اشغال آن به وسیله گروه افراطی، نشان از چراغ سبز و همکاری لندنی ها است.

وی عنوان کرد: روشن است که این فرقه همکاری لندنی ها را دارد و از همه مهمتر خواست خود دشمن است. نباید به سادگی از کنار این اتفاق رد شد، این مسئله نشان می دهد، ممکن است افراد و گروه هایی دم از تولی و تبری بزنند، اما در زمین دشمن بازی کنند.

۴۰/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha