پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معاون پژوهش مدرسه علمیه قروه

حوزه/ حجت الاسلام مصطفی اسفندیاری، برنامه های انجام گرفته شده از معاونت پژوهش در سالجاری در مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه را تشریح کرد.

حجت الاسلام مصطفی اسفندیاری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، به برخی از عملکردهای حوزه پژوهش در مدرسه علمیه حضرت امام صادق(ع) شهرستان قروه اشاره کرد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه اظهار داشت: در طول سالجاری در حد توان و با همکاری، راهنمایی و پشتیبانی حجت الاسلام نادر رنجبر؛ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) قروه، معاونت پژوهش این مدرسه برخی از برنامه ها را برای ارتقا سطح علمی و معنوی طلاب انجام داده است.

حجت الاسلام اسفندیاری تاکید کرد: یکی از این برنامه ها که امام خامنه ای نیز تاکید فراوانی بر آن دارند، برگزاری کرسی های آزاداندیشی بود.

وی افزود: امسال با حضور چشمگیر طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه کرسی آزاد اندیشی با موضوع «حوزه انقلابی» با حضور طلاب و روحانیون برگزار شد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه ادامه داد: برای آشنایی هرچه بهتر طلاب با روش های تحقیق اقدام به برگزاری کارگاه روش تحقیق برای طلاب پایه سه و چهار در 5 جلسه نمودیم که مورد استقبال خود طلبه ها قرار گرفت.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق(ع) قروه به دیگر برنامه های انجام گرفته از سوی این معاونت اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقه مقاله نویسی و داستان کوتاه با موضوع «نقش طلاب و مساجد» در پیروزی انقلاب اسلامی به مناسبت دهه مبارک فجر یکی دیگر از برنامه های اجرا شده توسط این معاونت بوده است.

حجت الاسلام اسفندیاری ادامه داد: راه اندازی اتاق کامپیوتر برای استفاده پژوهشی طلاب با 6 سیستم فعال و 2 سیستم در حال تعمیر را باید از دیگر کارهای پژوهشی این معاونت در سال جاری بوده است.

این استاد حوزوی در اضافه کرد: موضوع بندی کتب موجود در کتابخانه و فضاسازی کتابخانه جهت رفاه طلاب در این مدرسه علمیه یکی دیگر از برنامه های معاونت پژوهش در سالجاری بوده است.

حجت الاسلام اسفندیاری اظهار داشت: همچنین با همکاری مدیر، اساتید، معاونین و طلاب توانستیم در سالجاری کارهای معاونت پژوهش در مدرسه علمیه شهرستان قروه را سامان دهیم و در کنار این فعالیت ها، تشکل جهادی تبلیغی حوزه را هم پیگیری نمودیم که فعلا حدود ۲۰ نفر از طلبه ها به صورت هفتگی برای امور تبلیغی به روستاهای شهرستان اعزام می شوند.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق(ع) قروه ادامه داد: برنامه های دیگری در حوزه معاونت پژوهش این مدرسه علمیه با راهنمایی هایی خوب و ارزنده حجت الاسلام رنجبر انجام گرفته است که بیان همه آنها در این مقال نمی گنجد، ولی در کل از نظر دوستان و نظرسنجی های به عمل آمده، عملکرد معاونت پژوهش این مدرسه در سالجاری قابل قبول بوده است.

حجت الاسلام اسفندیاری در پایان سخنان خود گفت: امیدوارم در سال آینده همچنان با یاری و همکاری خوب همکاران بتوانیم معاونت پژوهش را نسبت به سالجاری پربارتر کنیم. ان شاء الله

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha