پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار محمد مهدی فرهنگ دوست

حوزه/ مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه متاسفانه عده ای در لباس روحانیت، به این جایگاه مقدس ضربه وارد می کنند.گفت: برخی در کشور نیز دنبال کم رنگ کردن نقش روحانیت در دفاع مقدس هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از یزد، سردار محمد مهدی فرهنگ دوست در جمع طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت استان یزد، به بیان خاطراتی از دوران هشت سال جنگ تحمیلی پرداخت و به نقش تاثیرگذار روحانیت در این دوران مقدس اشاره کرد و گفت: متاسفانه امروزه تلاش بر این است که این تلاش ها را کم رنگ جلوه دهند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه الغدیر استان یزد خطاب به برخی در کشور که روحانیت را ناکارآمد و بی سواد قلمداد می کنند، گفت: اگر به سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بنگرید، می بینید که اگر در جایی کار به خوبی انجام شده، روحانیت دست اندرکار آن بوده است.

رئیس سابق بنیاد شهید استان یزد، افزود: متاسفانه عده ای در لباس روحانیت، به این جایگاه مقدس ضربه وارد می کنند.

وی با اشاره به این که از نمونه هایی که می توان در اداره کردن صحیح جامعه اشاره کرد حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب هستند، گفت: در گذشته مردم و مسئولان با تبعیت از رهبر خود در مقابل دنیا ایستادگی کردند که اگر امروزه نیز بخواهیم به آن جایگاه دست یابیم باید تابع ولی فقیه زمان خود باشیم.

فرهنگ دوست با بیان این که امروزه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کم رنگ شده، تصریح کرد: عمده دلیل این مشکل هم، ترس از دست دادن جایگاه افراد در کشور است.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha