جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کتابخانه امام صادق

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: کتابخانه امام صادق(ع) از حیث منابع و هم به لحاظ اعضا یکی ازکتابخانه های شاخص و ارزشمند در کشور و استان محسوب شده و نقش محوری درتوسعه علوم دینی وفرهنگ عمیق دینی در سطح جامعه ایفا می نماید..

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی عباسی در دیدار با مدیر کتابخانه امام صادق (ع) و مرکز تحقیقات حوزه علمیه قزوین گفت: ۲۵ هزار عضو این کتابخانه خود گواه علاقه همشهریان قزوینی به کتاب و کتابخوانی است که باید مسئولین امور فرهنگی بیشتر به مقوله کتاب وکتابخانه و کاهش نرخ کتاب اهمیت دهند.

وی افزود: بنده قبلا نیز به این کتابخانه مراجعه داشتم ومعتقد هستم که این کتابخانه یکی از۳۰ کتابخانه کشور بوده که باید بیشتر به این گونه کتابخانه ها توجه جدی شود، این گونه کتابخانه ها محل رجوع اساتید –طلاب ودانشجویان در این استان است و می بینیم که استقبال طلاب، اساتید و دانشجویان از منابع ارزشمند این کتابخانه بی نظیر است.

حجت الاسلام عباسی تصریح کرد: مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: کتابخانه امام صادق(ع) از حیث منابع و هم به لحاظ اعضا یکی از کتابخانه های شاخص و ارزشمند در کشور و استان محسوب شده و نقش محوری درتوسعه علوم دینی وفرهنگ عمیق دینی در سطح جامعه ایفا می نماید.

وی ادامه داد: این کتابخانه یکی از کتابخانه‌های تخصصی در حوزه علوم انسانی و اسلامی بوده و در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران این تعداد کتاب مرجع به کتابخانه امام صادق(ع) افزوده شده است.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: این کتابخانه از کتابخانه های ارزشمند و غنی کشور محسوب شده که منابع بسیاری برای علاقه مندان به مطالعه به خصوص طلاب واساتید حوزه علمیه قزوین می باشد.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: این کتابخانه هر سال منابع جدید با موضوعات مختلف افزوده می شود که عمدتا موضوعات این کتابها علوم اسلامی وانسانی است.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد:  این کتابها نیازهای طلاب واساتید ودانشجویان را فراهم می آورد و کاملا کتابهای کاربردی و مورد مراجعه اساتید ومحققین وپژوهشگران است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha