سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محمد بهرامی خوشکار، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: برنامه های شاد و تفریحی لازم است، ولی نباید در این برنامه ها الگوی جوانان دختر و پسر، اشخاصی معرفی شوند که خود دچار مشکلات خانوادگی عدیده هستند و به طور صریح بیان می دارند که به امور خانواده علاقه ندارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین محمد بهرامی خوشکار، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، امروز در چاهرمین اجلاس دوره پنجم خبرگان، در سخنانی با اشاره به اصول تحکیم خانواده، گفت: رعایت اصول خانواده از سفارشات مهم قرآن کریم و پیامبر (ص)و ائمه اطهار (ع) است.

وی ادامه داد: یکی از مسائلی که به انقلاب و ارزش های انقلاب ضربه می زند، این است که ارزش های خانواده کم رنگ گردد و اگر مردم نسبت به پایه های بنیادین خانواده و استحکام آن، بی ایمان گردند و به نوامیس خود اهمیت ندهند و به طریق اولی به ارزش های انقلاب و دستاوردهای آن، بی ایمان می گردند.

عضو خبرگان رهبری افزود: یکی از مراکز که در تقویت و بالندگی خانواده و همین طور در نقصان و تضعیف خانواده می تواند تاثیر عمیقی داشته باشد ، رسانه ها می باشند که در این میان نقش تلویزیون، از همه بیشتر است، لذا جا دارد که برنامه سازان تلویزیون، در تولید برنامه های خود دقت بیشتری داشته باشند.

حجچت الاسلام والمسلمین بهرامی خوشکار تصریح کرد: برنامه های شاد و تفریحی لازم است و در تقویت آنها هم باید کوشید، ولی این برنامه ها نباید حاوی مسائلی باشند که به استحکام خانواده ضربه بزنند، در این برنامه ها لازم است که از صحبت کردن بی رویه نامحرمان با یکدیگر پرهیز شود و گفتگو های بین طرفین، آنچنان نباشد که شائبه سستی خانواده را به دنبال داشته باشد. نباید در این برنامه ها الگوی جوانان دختر و پسر، اشخاصی معرفی شوند که خود دچار مشکلات خانوادگی عدیده هستند و به طور صریح بیان می دارند که به امور خانواده علاقه ندارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha