جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/گردهمایی ائمه جمعه اهل سنت استان با حضور حجت الاسلام حاجی علی اکبری مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور

حوزه/آیت الله علما با اشاره به حضور وحدت بخش علمای اهل سنت در منطقه غرب کشور، گفت: عاملان استکبار جهانی که چشم دیدن وحدت امت اسلامی را ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،‌ آیت‌الله مصطفی علما در گردهمایی ائمه جمعه اهل سنت استان، با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، گفت: بحمدالله با روحیه و تفکری که علمای اهل سنت کرمانشاه دارند فضا، فضای همدلی و محبت است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به تلاش علمای اهل سنت در مقابله با برهم زنندگان نظم و امنیت منطقه، افزود: ائمه جمعه اهل سنت منطقه خود را به خوبی مدیریت می کنند.

وی با در ادامه با اشاره به حرکات مذبوحانه عاملان استکبار جهانی که چشم دیدن وحدت امت اسلامی را ندارند، گفت: فضای مذهبی استان با وجود مزاحمت های فراوان دشمنان انقلاب فضای آرام و خوبی است.

آیت الله علما با اشاره به حضور وحدت بخش علمای اهل سنت در منطقه غرب کشور گفت: ائمه جمعه اهل سنت سرمایه‌های این کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم اورامانات در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی پای تمام آرمان های نظام مقدس اسلامی ایستاده اند، گفت: نعمت امنیت در اورامانات مرهون آگاهی مردم و راهنمایی روحانیت منطقه است.

نماینده ولی فقیه در استان با توجه به نقش روحانیت در کمک به زلزله زدگان غرب کشور، گفت: حضور روحانیون در آن شرایط زمانی باعث تسکین روحی روانی مردم داغدیده و نماد همدلی و وحدت اسلامی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha