جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید حسین مومنی

حوزه/ معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان از هماهنگی های صورت گرفته به منظور تسهیل شرایط سفر طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان در ایام نوروز در سطح کشور خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی در  گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان،  اظهار کرد: یکی از دغدغه های حوزه علمیه اصفهان برقراری امکانات و بهبود شرایط سفر برای طلاب، روحانیون و  خانواده های آنها در ایام تعطیلات است.

وی با بیان اینکه یکی از نیازهای اصلی و ضروری طلاب و این قشر مبلغ سفر کردن  است که هم جنبه تفریحی و هم جنبه فرهنگی دارد،  گفت: برای نخستین سال در سطح کشور طرح اسکان نوروزی طلاب و روحانیون  را برنامه ریزی کردیم.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: به منظور تسهیل شرایط سفر برای خانواده های روحانیون و طلاب که به دلیل بضاعت کم مالی امکان اسکان در هتل ها و مکان های خاصی را ندارند، یک برنامه ریزی و رایزنی در سطح کشور صورت گرفته است که از امکانات و ظرفیت های بالقوه حوزه علمیه اصفهان برای جامعه طلاب و روحانیون کشور و همچنین از حوزه های علمیه دیگر استان ها برای اسکان طلاب حوزه علمیه اصفهان استفاده شود.

وی ابراز کرد: به حمد الله طبق برنامه ریزی  و آمادگی صورت گرفته در داخل استان اصفهان ۱۰ مدرسه علمیه به ظرفیت ۵۰ اتاق و ظرفیت اسمی روزانه ۳۰۰نفر  آماده اسکان طلاب و روحانیون حوزه های علمیه کشور هستند.

حجت الاسلام والمسلمین مومنی افزود: به تبع هماهنگی هایی هم با حوزه های علمیه دیگر استان ها از جمله یزد، شیراز، بندرعباس، کرمان، اردبیل، خراسان جنوبی، شهرهای طبس و سمنان صورت گرفته است که طلاب وروحانیون حوزه علمیه اصفهان می توانند با ارائه معرفی نامه  وکارت طلبگی خود  و هماهنگی با رابطین مدارس جهت اسکان اتاق رزو کنند.

وی افزود: مدارس علمیه حوزه علمیه اصفهان جهت اسکان طلاب حوزه های علمیه کشور، منحصر به شهر اصفهان نبوده و شهرهای دیگر استان که دارای جذابیت توریستی و خوشی آب و هوایی هستند از جمله سمیرم، فریدن، نایین، اردستان و دهاقان و... هماهنگ شده است.

گفتنی است، طلاب و روحانیون حوزه های علمیه کشور جهت رزو محل های اسکان می توانند به ادرس سایت http://is-hozeh.ir  و یا شبکه های مجازی  تلگرامی حوزه علمیه اصفهان و رابطین مدارس علمیه تماس حاصل کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha