پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام فاطمی نسب

حوزه/ مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: ستادهای نماز جمعه و کسانی که در راستای ارتقاء کمی و کیفی نماز جمعه تلاش می کنند باید تمام تلاش خود را برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در برنامه های نماز جمعه انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب، در جمع اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان ارداق گفت:  آزادی، امنیت، هویت و حیات زیستی که امروز از آن بهره می بریم و در آن نفس می کشیم، مدیون خون شهدا است.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین افزود: جامعه ای که در آن فرهنگ شهادت، ایثار و مقاومت مستقر باشد، در مقابل هر قدرتی قرار بگیرد که تا دندان هم مسلح و پول های زیادی در اختیارش باشد، پیروز است و این فرهنگ، جامعه را سعادتمند می‌کند.

وی با اشاره به مهم ترین اقدامات و برنامه هایی که ستادهای نماز جمعه باید در سرلوحه برنامه های خود قرار دهند، عنوان کرد: یکی از مهمترین برنامه هایی که باید در تمامی ستادهای نماز جمعه راه اندازی شود موضوع نحوه اطلاع رسانی از برنامه ها، دیدار ها و خطبه های ائمه جمعه استان که در این زمینه مسئولان ستادها وظیفه دارند تا با ارائه راهکارها و برنامه های جدید بتوانند این مهم را به ثمر برسانند.

حجت الاسلام فاطمی نسب اظهار کرد:  امروز در کشور فضای اطلاع رسانی و نیز انعکاس مناسب اخبار و برنامه های ائمه جمعه از اهمیت بالایی برخوردار است که امیدواریم در این زمینه، ستادهای نماز جمعه استان قزوین هم اقدامات لازم را انجام دهند.

وی بیان کرد: استفاده بهینه از جوانان و بانوان در ستادهای نماز جمعه اثرات موثر و مطلوب بسیاری زیادی دارد که یکی از مهم ترین این اثرات افزایش سطح اطلاع رسانی ائمه جمعه استان قزوین است و باید بتوانیم از این ظرفیت ها استفاده لازم را ببریم.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین افزود:امیدواریم که اقدامات انجام شده از جمله میز خدمت، مشاوره های حقوقی، قرارگاه فرهنگی، مهد آدینه و سایر برنامه های جانبی که هر هفته در نماز جمعه سراسر استان قزوین انجام می شود سبب هر چه با شکوه تر برگزار در نماز جمعه در این استان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha