پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله بشیر نجفی

حوزه/ حضرت آیت الله بشیر نجفی ضمن تاکید بر اهمیت تقوا و پیشرفت در راه رضای خدای متعال افزودند: آن رشادت ها و فداکاری هایی که حضرت عباس(ع) انجام داد و آن میزان فرمانبرداری و اطاعت که از امام زمان خود داشت، تمام اینها به خاطر تقوای ایشان بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» روز گذشته گروهی از کارکنان و خادمان حرم مطهر حضرت عباس(ع) با آیت الله بشیر نجفی از مراجع تقلید عراق دیدار کردند.

این مرجع تقلید در سخنان خود خطاب به خادمان آستان مقدس عباسی ضمن تاکید بر اهمیت تقوا و پیشرفت در راه رضای خدای متعال افزودند: آن رشادت ها و فداکاری هایی که حضرت عباس انجام داد و آن میزان فرمانبرداری و اطاعت که از امام زمان خود داشت، تمام اینها به خاطر تقوای ایشان بود.

ایشان افزودند: مؤمنان باید روزانه حداقل یک بار به محاسبه نفس بپردازند و تمام اعمال روزانه و تصمیم گیری ها و عبادت های خود را بررسی کنند، تا اشتباهات خود را جبران و اصلاح کنند و بار دیگر مرتکب اشتباه نشوند.

حضرت آیت الله نجفی تاکید کردند: انسان باید عقل و دل و اعضای خود را نیز حسابرسی کند زیرا روزی در پیشگاه خدای متعال خواهد ایستاد و درباره تمام اینها از او سؤال خواهد شد و محاسبه نفس انسان را در پیشرفت در مسیر تقوا و اصلاح نفس کمک می کند.

آیت الله بشیر نجفی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha