شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عاملی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عاملی با اشاره به خانواده ۴۰هزار نفری حوزه‌ علمیه خراسان، گفت: خروجی افتخار آفرین حوزه علمیه خراسان در واقع حاصل تلاش و مجاهدت و ایفای نقش همه‌ در مرکز مدیریت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سیدمصباح عاملی در آئین تجلیل از نیروهای خدمات و رانندگان مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان با اشاره به آیه «يَسْأَلُهُ مَن فِي السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ كُلَّ يَوْمٍ هُوَ فِي شَأْنٍ (الرحمن/۲۹)» بیان کرد: زحمت های نیروی کاری و خدماتی در هر مجموعه‌ای کمتر دیده می‎شود، اما با توجه به این آیه شریفه، هرکسی کار و خدمت بیشتری انجام دهد به خدا شبیه‌تر است.

مدیر حوزه علمیه خراسان ابراز کرد: بحث تشکر و ارزش گذاری به کاری که یک فرد یا یک جمع انجام می‌دهد و خدمت رسانی که انجام می‌گیرد در سیره معصومین(ع) به کرات و فراوان مطرح است، لذا به سهم خود احساس وظیفه کردم تا از این عزیزان تقدیر شود.

وی با اشاره به خانواده 40هزار نفری حوزه‌ علمیه خراسان، ادامه داد: خروجی افتخار آفرین حوزه علمیه خراسان در واقع حاصل تلاش و مجاهدت و ایفای نقش همه‌ در مرکز مدیریت، مدارس علمیه خراسان و هرکس به نسبت و جایگاه خود اعم از مدیر، معاون، کادر، استاد، طلبه، نیروهای اداری و خدماتی و ... می‌باشد که قابل تقدیر است.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی در پایان خطاب به نیروهای خدمات مرکز مدیریت این حوزه ابرازکرد: همانگونه که اسم طلاب در دفتر امام زمان(عج) به عنوان سرباز ثبت شده است، اسم شما نیز به عنوان خدمتگذار در مجموعه امام عصر(عج) و نائب بر حق ایشان، مقام معظم رهبری ثبت و ضبط می‌باشد.

گفتنی است، مدیر حوزه علمیه خراسان در پایان این مراسم از همکاران خدمات مرکز مدیریت این حوزه با اهدای شاخه گل و تقدیرنامه، تجلیل کرد.

 انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha