شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ |۱۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 30, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محمود صفی زاده

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان کردستان گفت: دنیا سرشار از پیچ ها و راه های پرخطر برای انسان های پاک و  خداترس است. در این دنیا مال و منال همگی به دنبال فریب انسان و دور کردن او از مبدا اصلی اش، یعنی خداوند متعال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام محمود صفی زاده، صبح امروز در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران استان کردستان، اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن سال جدید و فصل نو یعنی بهار هستیم. این فصل زمان تغییر و تحول هاست.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کردستان افزود: باید ما نیز همانند این رستاخیز طبیعت در درون متحول شویم و آنچه که ما را از خدا و راه راست دور می کند را کنار بگذاریم و به اصل خویش برگردیم.

این استاد حوزوی تاکید کرد: در زمان تحویل سال از خداوند بخواهیم که سال پیش روی برای همه هموطنان و مسلمانان در جهان، سالی پر از شادی، آرامش و... باشد.

حجت الاسلام صفی زاده تاکید کرد: تغییر طبیعت و آمد و رفت فصول همه نشانه هایی برای ما انسان هاست که بدانیم که رستاخیزی هم وجود دارد، لذا باید برای آخرت خود توشه و زاد  ذخیره کنیم.

وی با تاکید بر این که انسان باتقوا و با بصیریت ویژگی هایی دارد، گفت: معمولا انسان های باتقوا و متقی صفاتی دارند که در جامعه امروزی کمتر دیده می شود، صفاتی همانند زود عصبانی نشدن، زیاد نخوردن، زیاد نخوابیدن و....

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کردستان با اشاره به اینکه دنیای ما برای افراد درستکار دام های زیادی پهن کرده ، اظهار داشت: دنیا سرشار از پیچ ها و راه های پرخطر برای انسان های پاک و  خداترس است. در این دنیا مال و منال همگی به دنبال فریب انسان و دور کردن او از مبدا اصلی اش، یعنی خداوند متعال است.

حجت الاسلام صفی زاده با تاکید بر اینکه باید همه شاکر خداوند و نعمت هایش باشیم، گفت: انسان متفکر و عاقل به خوبی می داند که خداوند نعمات بسیاری در دنیا برای سعادت اخروی او قرار داده است، یکی از این نعمتها، نیکویی کردن به دیگران، ایثار، انفاق و... است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha