پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
راهیان نور

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: وصیت شهدا حفظ و تداوم وحدت و همدلی در کشور است و باید بدانیم در شرایط که دشمن بسیج شده و همه ظرفیت‌ها را بکار گرفته تا وحدت موجود در کشور را برهم بزند، باید وحدت را بیش از پیش حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی در جمع طلاب و اساتید اعزامی به اردوی راهیان نور که در حسینیه امام زاده حسین(ع) برگزار شد، گفت: اردوهای راهیان نور به عنوان یکی از بزرگترین عملیات های فرهنگی کشور، فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس را در میان نسل های امروزی ترویج داده است.

وی افزود: وصیت شهدا حفظ و تداوم وحدت و همدلی در کشور است و باید بدانیم در شرایط که دشمن بسیج شده و همه ظرفیت‌ها را بکار گرفته تا وحدت موجود در کشور را برهم بزند، باید وحدت را بیش از پیش حفظ کنیم.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین اظهار کرد: تمام تلاش دشمن بر این است که اندیشه امام و تفکر حاکم در کشور را تضعیف کند و باید بدانیم اگر توجه ما به وصیت شهدا باشد، به طور قطع این توطئه دشمن را نیز خنثی خواهیم کرد.

حجت الاسلام مصطفایی خاطرنشان کرد: اگر عنایت حضرت فاطمه زهرا(س) نبود رزمندگان با آن تجهیزات و امکانات کم نمی‌توانستند از دژهای مستحکم دشمن عبور کنند و این بیانگر آن  است که دفاع مقدس ما پیوسته به کربلا و واقعه عاشورا است و بستری که می‌تواند امروز فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج دهد، راهیان نور است.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: بازدید از مناطق عمیاتی دوران دفاع مقدس حرکتی ارزشی و اثرگذار است، چرا که که موجب تحولی معنوی در افراد شده و امروز شاهد حضور پرشور جوانان، خانواده ها و حتی افراد سالخورده در مناطق عملیاتی هستیم..

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین تصریح کرد: همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند دفاع مقدس گنج عظیمی است که باید استخراج شود، در حوزه‌ راهیان نور که برگرفته از فرهنگ ناب دفاع مقدس است سوژه‌های فراوانی داریم که با پرداختن به آن می‌توانیم خلاءهای جامعه را به خوبی پوشش دهیم.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha